دبی سلام
0

معرفی مرکز خرید مارینا مال دبی

معرفی مرکز خرید مارینا مال دبی
بازدید 70

معرفی مرکز خرید مارینا مال دبی

از بزرگترین مراکز خرید دبی که در یکی از مناطق پر رفت و آمد این شهر مدرن با داشتن بیش از 140 فروشگاه بزرگ و کوچک در خود تبدیل به بهشتی برای خریداران و مسافران شده است، مارینا مال دبی بوده که در شهر ساحلی مارینا دبی قرار گرفته است.

در این مرکز خرید بزرگ شما میتوانید انواع لوازم و وسایل مورد نیاز خود را اعم از لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، پوشاک، لوازم خانگی و … را از برند های مطرح و معروف دنیا خریداری کنید.

این مرکز خرید به فکر رفاه حال مسافران و گردشگران خود نیز بوده و شما میتوانید در صورت خستگی به کافه ها و رستوران های که در این مرکز خرید بزرگ قرار گرفته‌اند مراجعه کرده و خود را مهمان وعده‌ای خوشمزه و نوشیدنی خنک جهت رفع خستگی کنید.

اگر که به دبی سفر کرده‌اید و قصد خرید و گردش در بازارهای این شهر اماراتی را دارید، پیشنهاد میکنیم تا همراه مجله آنلاین گردشگری دبی سلام برای کسب اطلاعات مورد نیازتان بمانید.

مرکز خرید مارینا مال دبی

از آنجایی که دبی مرکزی گردشگری و تفریحی محبوبی در دنیا به شمار میرود و مسافران و گردشگران بسیاری را سالانه پذیرایی میکند، طبیعی است تا در اکثر نقاط این شهر مدرن و بازار های آن بتوانید شعبه برند های مطرح و معروف را پیدا کنید؛ در مرکز خرید مارینا مال دبی نیز تقریبا هر بندی که فکرش را بکنید یک شعبه در این مرکز خرید دارد که شما میتوانید به خرید اقلام و اجناس مورد نیاز خود از ایشان بپردازید. مرکز خرید مارینا مال دبی دارای بیش از 140 فروشگاه در خود بوده که در سال 2008 در چهار  طبقه در منطقه مارینا دبی افتتاح شده است.

از جمله برند های که در این مرکز خرید دارای شعبه هستند میتوان به آدیداس، اچ اند ام، ریباک، نایک و … اشاره کرد.

در کنار خرید از برند های مورد علاقه‌تان میتوانید از امکانات تفریحی که در این مرکز خرید وجود دارد نیز جهت سرگرمی خود و همراهنتان بهره ببرید. از جمله امکانات تفریحی که در مارینا مال دبی جهت سرگرمی مسافران و گردشگران تعبیه شده میتوان به سینما، شهربازی، کافه و رستوران اشاره کرد.  

شاید جالب باشد که بدانید این مرکز خرید در مجاورت یک کانال آب مصنوعی قرار گرفته که همان مارینا معروف دبی است که در آن هتل های پنج ستاره و ساختمان های مسکونی بسیاری قرار گرفته است.

از مارینا مال دبی چی بخریم؟

تقریبا برای هر کسی با هر سلیقه‌ای در مارینا مال دبی کالاهای مختلف و جذابی وجود دارد که میتوانید با توجه به بودجه و سلیقه خود از بین فروشگاه های مارینا مال دبی اقدام به خرید کنید.

زیورآلات، وسایل ورزشی، لوازم دکوراسیون و لوازم خانگی، پوشاک و لوازم آرایشی گوشه‌ای از کالاهای است که میتوانید در مرکز خرید مارینا مال دبی تهیه کنید.

طبقه همکف مارینا مال دبی

برای خرید پوشاک و لباس های مردانه و زنانه بهتر است تا به طبقه همکف مرکز خرید مارینا مال دبی بروید، در اینجا میتوانید فروشگاه های مختلف از برند های همچون کوتون، اچ اند ام، لیوایز، اکو و دیگر برند های فعال در حوزه مد و فشن را پیدا کنید. در این طبقه همچنین رستوران و کافه های مختلفی همچون استارباکس در فضای باز قرار گرفته که میتوانید پس از انجام خرید های خود به آنها مراجعه کنید.

همچنین در این طبقه میتوانید برند های مختلف در حوزه عینک را نیز همچون مگ رابی اپتیکال، ویژن اکسپرس و … را مشاهده کنید.

طبقه اول مرکز خرید مارینا مال دبی

در طبقه اول مرکز خرید مارینا مال دبی میتوانید علاوه بر خرید پوشاک مردانه و زنانه، به خرید وسایل ورزشی از برند های همچون ریباک، آدیداس و نایک مشغول شوید، همچنین در این طبقه برند های همچون سفورا که یکی از برندهای مطرح لوازم آرایشی است، دارای شعبه هستند. در این طبقه نیز میتوانید کافه و  رستوران های مختلف را جهت رفع خستگی و صرف غذا و نوشیدنی پیدا کنید.

معرفی مرکز خرید مارینا مال دبی

فواره مشهور مرکز خرید مارینا مال دبی

طبقه دوم مرکز خرید مارینا مال دبی

در طبقه دوم مرکز خرید مارینا شما وارد دنیایی از رستوران ها و برند های مشهور غذایی خواهید شد که گشت زدن میان آنها و امتحان منوی هر کدام از رستوران ها میتواند بسیار هیجان انگیز و اشتها آور باشد. در فود کورت مارینا شما میتوانید شعبه های برندهای مشهوری همچون کی اف سی، آسیا این ورک، مک دونالد، پیتزا هات و … را پیدا و به صرف وعده‌ای خوشمزه در آنها مشغول شوید.

امکانات تفریحی مرکز خرید مارینا مال دبی

مارینا مال دبی یک مرکز خرید تمام عیار بوده که تمام نیاز های خریدارن خود را در نظر گرفته است، اگر که از خرید کردن خسته شدید میتوانید از امکانات تفریحی متعددی که در این مرکز خرید وجود دارد استفاده کنید؛ یا حتی میتوانید برای اینکه حوصله کودکان هنگام خرید کردن سر نرود ایشان را به پارک بازی کودکان برده تا در استخر توپ این مرکز خرید که مخصوص کودکان و خردسالان است به بازی و تفریح مشغول شوند؛ علاوه بر این مورد در مارینا مال دبی بخشی مختص به نگهداری کودکان وجود داشته که تا یک ساعت از دلبند شما به طور رایگان مراقبت میکند.

در انتهای روز خود نیز میتوانید با تهیه بلیط یکی از 5 سینمایی که در مارینا مال دبی قرار دارد خود را به تماشای یکی از جدیدترین فیلم های روز دنیا در یکی از بهترین سینماهای دبی با امکانات و تکنولوژی پیشرفته مهمان کنید!

قیمت ها در مرکز خرید مارینا دبی چگونه است؟

سوالی که ممکن است برای بیشتر گردشگران و مسافران تور دبی مهم باشد، اطلاع از رنج قیمتی مرکز خریدی است که قصد بازدید از آن را دارند؛ اگر که برای خرید بودجه‌ای مشخص را در نظر دارید و یا به دنبال خریدی اقتصادی و ارزان در دبی هستید، پیشنهاد دبی سلام به شما مراجعه به مراکز خرید ارزان دبی و یا اوت لت های دبی بوده که میتوانید در مقاله معرفی شده با آنها آشنا شوید.

اما در رابطه با مرکز خرید مارینا مال دبی نمیتوان رنج قیمتی مشخصی را عنوان کرد چرا که در این مرکز خرید برند های مختلفی قرار دارند البته باید در نظر داشته باشید که فروشگاه های مارینا مال دبی به صورت هفتگی و روزانه دارای تخفیف های متنوعی بر روی محصولات و کالای های خود هستند و شما با هر میزان بودجه‌ای قطعا دست خالی از این مرکز خرید بیرون نخواهید رفت.

فواره مشهور مرکز خرید مارینا مال دبی

از جذابیت های مرکز خرید مارینا مال دبی در کنار برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی مختلف خود، فواره موزیکال این مرکز خرید بوده که گردشگران و مسافران را به سمت خود میکشاند.  علاوه بر فواره زیبایی که به آن اشاره کردیم، بزرگترین پرچم جهان که دارای طولی به اندازه 123 متر است نیز در مرکز خرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) قرار گرفته است.

آدرس مرکز خرید مارینا مال دبی

مرکز خرید مارینا مال دبی در خیابان شیخ زاید در منطقه مارینا قرار گرفته و شما میتوانید از طریق تاکسی و مترو خود را به راحتی به این مرکز خرید برسانید.

شما میتوانید به راحتی خود را با کمک خط قرمز مترو دبی به مارینا مال دبی برسانید؛  همچنین ایستگاه اف سی و هفت اتوبوس رانی در ساحل جمیرا دبی در نزدیکی این مرکز خرید قرار داشته که در 15 دقیقه یکبار از آن اتوبوس میگذرد.

در صورت تمایل نیز میتوانید برای راحتی خود اقدام به اجاره ماشین در دبی کرده و دیگر هزینه های اضافی جهت رفت و آمد را متقبل نشوید.

مرکز خرید مارینا از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 الی 22:00 و در روز های پنج شنبه و جمعه از ساعت 10:00 الی 24:00 مشغول خدمات رسانی میباشد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *