دبی سلام
0

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان
بازدید 181

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

دبی یکی از بهترین مقاصد مسافرتی در جهان، از بزرگترین مراکز خرید، زادگاه بلندترین برج های دنیا و یکی از بزرگترین اسکله های ساخته شده به دست بشر محسوب میشود که در کنار داشتن امکانات تفریحی متعدد و گوناگون که در مجامع بین المللی نیز حرفی برای گفتن دارند، تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد تفریحی و کاری شده که بسیاری از افراد و سرمایه گذاران را سالانه به سوی خود می کشاند.
سفر به دبی درست است که ارزان نیست و هزینه های اقامت در آن بالا است اما با این حال طرفداران بسیاری از سرتاسر دنیا و علل خصوص در بین مسافران ایرانی دارد.
جالب است تا بدانید ک در سال 2023 در حدود 300 هزار مسافر ایرانی به قصد تفریح و تجارت به دبی سفر کرده‌اند!
در این مقاله از دبی سلام ما قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های دبی برای ایرانیان آشنا کرده و به معرفی هر یک از آنها بپردازیم.

معرفی بهترین هتل های دبی جهت اقامت

یکی از مهمترین نکات برای داشتن سفری به یادماندنی و دلچسب انتخاب اقامتگاهی است که قصد اقامت در آن را داریم و میبایست تا قبل از سفر به این موضوع پرداخته شود. انتخاب یک اقامتگاه و هتل مناسب در هزینه های سفر، راحتی و آسایش شما دخیل بوده و تاثیر بالای بر کیفیت سفر شما خواهند داشت. به همین علت نیز بهتر است تا از قبل به انتخاب اقامتگاه و هتل خود بپردازید.
به جهت انتخاب هتل مناسب نیز میبایست با ویژگی های هتل ها آشنا بشوید و سپس به انتخاب بهترین مورد متناسب با بودجه و شرایط خود بپردازید؛ از این رو بهتر است تا انتها این مقاله همراه مجله آنلاین گردشگری دبی سلام بمانید.

بهترین هتل های سه ستاره دبی برای ایرانیان

همانگونه که میدانید هتل ها در تمام دنیا بر اساس امکانات و خدماتشان در گروه های مختلفی قرار میگیرند، در این مقاله قصد داریم تا نخست شما را با بهترین هتل های سه ستاره دبی آشنا کنیم.

هتل 3 ستاره ایبیس البرشا دبی (Hotel Ibis Al Barsha)

در بین مارینا و مرکز شهر دبی، در نزدیکی برج خلیفه که معروفترین برج دبی است، هتل سه ستاره ایبیس البرشا قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل به نحوی بوده که دسترسی بسیار خوبی را به تمام جاذبه های اصلی شهر، جاده شیخ زاید و همچنین دسترسی مناسبی را به ایستگاه مترو به مسافران خود میدهد که در صورت تمایل میتوانند با استفاده از مترو خود را به هر نقطه از شهر که خواستند برسانند.
از امکانات این هتل میتوان به WI-FI رایگان آن در طول مدت اقامت اشاره کرد؛ همچنین میتوانید با استفاده از تورهای موجود به گردش در اطراف ابوظبی مشغول شوید یا در سافاری صحرا شرکت کنید. همچنین میتوانید از خدمات حمل و نقل فرودگاهی، خدمات رفت و برگشت و پارکینگ سرپوشیده ارائه شده توسط این هتل نیز استفاده کنید.
از دیگر امکانات هتل ایبیس البرشا دبی رستوران بین المللی، باشگاه های ورزشی مجهز، استخر و سونا، پیست اسکی و اتاق های بازی دستگاهی و کامپیوتری میباشد.
آدرس: Sheikh Zayed Road, Dubai 450011 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۳۹۹۶۶۹۹

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 3 ستاره ایبیس البرشا دبی

هتل 3 ستاره راو سیتی واک (Rove City Walk)

هتل راو سیتی واک یکی از هتل های مدرن دبی بوده که دارای موقعیت مکانی خوبی است، چرا که این هتل در قلب شهر دبی قرار گرفته و فاصله آن با فرودگاه تنها 15 دقیقه میباشد. همچنین در چند قدمی ورزشگاه نمادین دبی آرنا در سیتی واک و ساحل جمیرا و برج خلیفه دبی قرار گرفته است. همچنین که دسترسی خوبی را نیز به دبی مال در اختیار مسافران خود قرار داده است.
از مزایا این هتل میتوان به خروج دیر هنگام در ساعت 2 بعد از ظهر، باشگاه ورزشی 24 ساعته، استخر با عرشه آفتاب اشاره کرد. خشکشویی 24 ساعته سلف سرویس، صندوق امانت، کافه و رستوران منحصر به فرد، انبار چمدان و همچنین تعداد زیادی بازی از دیگر امکاناتی است که این هتل برای مهمانان خود در نظر گرفته است.
آدرس: Al Safa road Al Wasl, Junction-Sheikh Zayed Rd, Dubai United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۳۹۹۶۶۹۹

هتل 3 ستاره سیتادینز کالچر ویلیج (Citadines Culture Village Dubai)

از ویژگی های مهم این هتل میتوان به فاصله 10 دقیقه با ماشین تا فرودگاه، مراکز خرید و تجاری که شامل هنرهای نمایشی، موزه ها، رستوران ها و بوتیک طراحان میشود اشاره کرد. همچنین که این هتل دارای محوطه سازی شهری نظیر آبره ها، پارک ها و پل ها نیز میباشد.
یکی از نکات جالب در رابطه با هتل سیتادینز کالچر ویلیج رنگ های زنده به کار رفته در دکوراسیون و طراحی هتل بوده که حس سرزندگی، الگوهای محلی و ادویه های سنتی را به اشخاص القا میکند.
از امکانات هتل سیتادینز کالچر ویلیج میتوان به امکانات تفریحی همچون سالن ورزشی، استخر، سالن صبحانه، اینترنت و امکانات بهداشتی اشاره کرد.
آدرس: Al Jaddaf,Culture Village, Dubai United Arab Emirates
شماره تماس: +۹۷۱ ۴ ۸۷۵ ۱۱۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 3 ستاره سیتادینز کالچر ویلیج

هتل 3 ستاره راو دان تاون (Rove Downtown)

هتل راو داون تاون نیز از دیگر هتل های است که در مرکز دبی و در کنار برج خلیفه و دبی مال واقع شده است و دارای یک استخر روباز خورشیدی زیبا است.
هتل دارای 26 اتاق بزرگ و یک اتاق ملاقات 24 ساعته بوده و وای فای رایگان نیز در اختیار مسافران هتل قرار دارد. در صورت تمایل میتوانید از اواخر ساعت 14 از سالن ورزشی 24 ساعته هتل استفاده کنید.
گفتنی است که این هتل در فاصله 20 دقیقه‌ای فرودگاه و 4 دقیقه ای از ایستگاه مترو برج خلیفه قرار گرفته است.
از دیگر امکانات هتل میتوان به 50 درصد تخفیف سرویس خشکشویی، کاهش 30 درصدی قیمت غذا و نوشیدنی در رستوران روزانه برای مهمانان و نزدیکی به حمل و نقل عمومی اشاره کرد.
آدرس: ۳۱۲ Al Mustaqbal Street Zabeel 2, Dubai 119444 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۸ ۰۰۲ ۰۰۱ ۱۹۷۱

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 3 ستاره راو سیتی واک

بهترین هتل های 4 ستاره دبی برای ایرانیان

در ادامه مقاله قرار است تا به سراغ هتل های 4 ستاره که خدمات متنوع تر و سطح کمی بالاتری دارند برویم که به طبع هزینه های اقامت در این هتل ها نیز بیشتر خواهد بود که در ادامه به معرفی آنها پرداخته ایم.

هتل 4 ستاره نووتل البرشا (Novotel Dubai Al Barsha)

هتل نووتل البرشا دبی در مرکز شهر واقع شده و دارای 465 اتاق در 41 طبقه میباشد که از این بین 100 اتاق آن خانوادگی و 89 سوئیت مبله با طراحی خوب منتظر پذیرایی از مهمانان تور دبی است.
تمامی اتاق های این هتل 4 ستاره دارای حمام های سازگار با محیط زیست، تلویزیون LED، وای فای، جعبه ایمنی، تهویه هوا مطبوع، امکانات تهیه چای و قهوه و دیگر امکانات و ویژگی های پیشرفته هستند. مزیت این هتل دسترسی آسان و خوب آن به مناطق و نقاط استراتژیک و جاذبه های دیدنی دبی بوده که از بین آنها میتواند به دبی مارینا، اسکی دبی، مرکز خرید امارات، سوک مدینه، ساحل کیش و باغ معجزه اشاره کرد و فاصله این هتل 4 ستاره تا ایستگاهمتروی مشرق برابر با 2 دقیقه پیاده روی است.
همچنین که این هتل به مهمانان خود امکاناتی همچون پاداش و پس انداز ارائه میدهد که میتوانید پس از هر اقامت امتیاز کسب کرده و بعد از پس انداز آن برای اقامت های بعدتان از آن استفاده کنید. از دیگر مزیت های آن میتوان به ارتقا اتاق و تخفیف های انصاری در رستوران های مختلف و… اشاره کرد.
آدرس: Sheikh Zayed Road Barsha 1 Opp Mashreq Metro Station, Dubai 450011 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۳۰۴۹۰۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 4 ستاره نووتل البرشا

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی (City Seasons Hotel Dubai)

در نزدیکی مجتمع سرگرمی و خرید مرکز شهر دیره، فرودگاه بین المللی دبی و مترو دبی هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی قرار گرفته که با نزدیک ترین مناطق تجاری و تفریحی دبی، مترو و فرودگاه این شهر توریستی تنها چند دقیقه فاصله دارد.
مجموع اتاق های این هتل 180 اتاق بزرگ بوده که در طراحی آن از مبلمان چوبی و رنگ های خنثی استفاده شده است. همچنین که اتاق های این هتل دارای پنجره های کف تا سقف با نمای پانورامیک بوده که منظره ای جذاب را در اختیار مهمانان قرار میدهد. از امکانات این هتل میتوان به باشگاه بهداشتی در پشت بام، باشگاه ورزشی مجهز و یک وان گرم اشاره کرد.
آدرس: Airport Road Deira, Dubai 182002 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۲۹۴۲۷۷۷

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 3 ستاره راو سیتی واک

هتل و آپارتمان های تو سیزن 4 ستاره دبی (Two Seasons Hotel & Apartments)

هتل 4 ستاره تو سیزن دبی یکی از بهترین هتل های دبی بوده که مناسب برای مسافرت های کاری و خانوادگی بوده که خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته و دارای مناظر زیبا و نفس گیر از جاذبه های دیدنی و مناظر شگفت انگیز دبی است.
از امکانات این هتل می توانید به آب گرم برنده جایزه، باشگاه کودکان، باشگاه بدنسازی پیشرفته، استخر شنا روباز با نمای برالعرب، رستوران های مجلل و زیبا اشاره کرد.
این هتل مجموعا دارای 1010 واحد اقامتی در دو نوع سوئیت و آپارتمان بوده که سوئیت های آن مناسب اقامت های کوتاه مدت و آپارتمان های آن مناسب افرادی است قصد اقامت طولانی مدت را در دبی دارند.
آدرس: Sheikh Zayed Rd, Dubai United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۳۹۹۶۶۶۶

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل و آپارتمان های تو سیزن 4 ستاره دبی

هتل 4 ستاره رادیسون ریزورت راس آل خیمه مرجان آیلند(Radisson Resort Ras Al Khaimah, Marjan Island)

اگر به دنبال اقامت در نزدیکی ساحل دریا هستید و به دنبال بهترین هتل ساحلی در دبی هستید، هتل رادیسون ریزورت راس آل خیمه مرجان آیلند که در 80 متری ساحل سانتورینی قرار گرفته است انتخابی مناسب برای شما خواهد بود، از امکانات این هتل میتوان به پارکینگ خصوصی رایگان که میتوانید در صورت اجاره خودرو در دبی، ماشین خود را در آن قرار دهید، باشگاه کودکان، سرویس غذا و نوشیدنی، رستوران، خدمات سرگرمی و تفریحی شبانه و چشمه آب گرم جوان کننده اشاره کرد.
از آنجایی که این هتل در نزدیکی ساحل است میتوانید از گشت و گذار در ساحل و دیدن مناظر زیبای آبی اطرافتان و تفریحات دریایی استفاده کرده و لذت ببرید.
آدرس: Ug 05e, AC01 Al Hamra Industrial Zone-FZ, 103945 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۷۲۰۴۹۰۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره موونپیک رزورت آل مرجان آیلند دبی

هتل 4 ستاره ان‌اچ کالکشن د پالم (NH Collection Dubai The Palm)

از زیباترین هتل های پالم دبی هتل 4 ستاره ان‌اچ کالکشن د پالم بوده که اولین هتل از مجموعه ان‌اچ دبی در پالم وست بیج دبی است که انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال اقامت در هتل ساحلی در دبی هستید؛ از امکانات این هتل میتوان به دارا بودن 2 کافی شاپ، 3 رستوران برای صرف وعده های غذایی خوشمزه، تراس پشت بام، باشگاه کودکان رایگان، باشگاه ورزشی و مهمتر از همه نزدیکی این هتل به جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی اشاره کرد که تنها با چند دقیقه پیاده روی کوتاه میتوان از آنها دیدن کنید.
تنها با کمی پیاده روی میتوانید از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید و یا با 9 دقیقه پیاده رو یبه ایستگاه پارک التحاد رفته و با صرف 7 دقیقه میتوانید خود را به ایستگاه مرکز خرید نخیل دبی برسانید.
همچنین که میتوانید هنگام غروب آفتاب این منظره زیبا را در استخر رو به غروب هتل که مجهز به یک بار زیبا است تماشا کنید.
آدرس: Plot No. 220 Palm Jumeirah, Dubai United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۵۴۹۷۷۷۷

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 4 ستاره ان‌اچ کالکشن د پالم

هتل 4 ستاره جا اوشن ویو دبی(JA Ocean View Hotel)

این هتل که برنده جایزه است به شما امکانات اقامتی بی‌نظیر نظیر تفریحات و سرگرمی بسیاری را قرار میدهد و از آنجایی که در یکی از محبوب ترین ساحلی های دبی قرار گرفته است، در هر کدام از اقامتگاه های هتل که مستقر باشید منظره زیبای ساحلی را در اختیار خود دارید. که هر یک از آنها مجهز به بالکنی خصوصی بوده.
اقامت ها مناسب برای 2 بزرگسال و 2 کودک بوده و در صورت تمایل میتوانید از اتاق های بزرگتر خانوادگی آن بهره ببرید.
گفتنی است که در این هتل 6 رستوران و بار مختلف قرار داشته که میتوانید جهت صرف وعده های غذایی و نوشیدنی خود از آنها بهره ببرید. همچنین استخر زیبا این هتل مکانی مناسب برای یک آبتنی حسابی به شمار میرود.
آدرس: The Walk Jumeirah Beach Residence, Dubai United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۸۱۴۵۵۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 4 ستاره جا اوشن ویو دبی

بهترین هتل های 5 ستاره دبی برای ایرانیان

هتل های پنج ستاره همواره در زمره بهترین هتل ها از نظر کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده قرار میگیرند که تضمین اقامتی بینظیر و لوکس را به مهمانان خود میدهند؛ در ادامه این مقاله از دبی سلام به معرفی بهترین هتل های 5 ستاره دبی برای ایرانیان پرادخته‌ایم که میتوانید جهت اقامت در آنها اقدام به رزرو هتل 5 ستاره دبی کنید و یا هنگام خرید تور دبی اقامت در یکی از آنها را انتخاب کنید.

هتل 5 ستاره الیت بیبلوس دبی (Hotel Elite Byblos Dubai)

هتل لوکس 5 ستاره الیت بیبلوس دبی در البرشا دبی قرار گرفته که یکی از مناطق پرتردد شهر دبی محسوب میشود که تنها 6 دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید نمادین امارات دارد.
از امکانات این هتل میتوان به سرویس شاتل ثابت جهت جا به جایی شما به هر جایی که میخواهید، سفر های تفریحی بیابانی اشاره کرد.
همچنین با 15 دقیقه رانندگی میتوانید خود را به ساحل برسانید. اقامتگاه های این هتل دارای دسته بندی ها مختلف و متنوعی بوده که هر کدام از آنها مجهز به امکانات پیشرفته و استاندارد هستند که میتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب کنید.
آدرس: Al Barsha Road Barsha 1, Behind Mall Of The Emirates, Dubai United Arab Emirates

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره الیت بیبلوس دبی

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی (Hyatt Regency Dubai)

این هتل 5 ستاره دارای امکانات منحصر به فردی در خود بوده که اول از همه آنها میتوان به محل قرار گیری آن اشاره کرد؛ هتل حیات ریجنسی در منطقه‌ای تاریخی دبی یعنی میراث شهر واقع شده که میتوانید با پیادهروی 5 دقیقه‌ای خود را به مغازه های معروف فروش ادویه، منسوجات و طلاسازی برسانید. از دیگر امکانات آن میتوان به پیست اسکیت روی یخ مختص به هتل و رستوران گردان آن اشاره کرد.
همچنین که در هتل حیات ریجنسی تنها رستوران بام دبی یعنی الدوار قرار گرفته میتوانید در رستوران میاکو به خوردن غذاهای اصلی ژاپنی مشغول شوید و یا از بین غذاهای بین المللی اقدام به انتخاب کنید.
از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره میتوان به بار ورزشی که امکان تماشای رویدادهای مهم ورزشی را به شما میدهد، سالن کارائوکه، کلوب شبانه با امکانات و نوشیدنی های گسترده که مکانی مناسب برای برگزاری مراسمات و رویدادهای مهم است اشاره کرد.
هتل حیات ریجنسی دبی دارای 421 اقامتگاه به شکل سوئیت با امکانات منحصر به فرد بوده که تجربه اقامتی لذتبخش را در اختیار شما قرار خواهند داد.
آدرس: Al Khaleej Road Deira, Dubai United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۲۰۹۱۲۳۴

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی

هتل 5 ستاره اوکس ابن بطوطه دبی(Oaks Ibn Battuta Gate Dubai)

هتل اوکس ابن بطوطه دبی جزو 50 هتل مجلل در خاورمیانه بوده و با 396 اقامتگاه سوئیت و اتاق آماده پذیرایی از مهمانان خود است. این هتل 5 ستاره دسترسی خوبی راا به جاذبه های دیدنی دبی در اختیارتان قرار میدهد و تنها 15 دقیقه از متروی دبی و مرکز خرید ابن بطوطه دبی فاصله دارد. با رنت خودرو در دبی نیز میتوانید دسترسی سریع تری را به جاذبه های دیدنی که در نزدیکی این هتل قرار دارند همچون پالم جمیرا، استراحتگاه ها، پارک های دبی و… داشته باشید.
این هتل 5 ستاره در خود 8 رستوران بین المللی، بار و سالن پذیرایی را جای داده که در آنها میتوانید غذای ملل مختلف همچون عربستا، مدیترانه، چین و هند را امتحان کنید.
از دیگر امکانات این هتل میتوان به استخر شنا پشت بام، خدمات شاتل رایگان در طول اقامت، باشگاه ها پیشرفته، اسپا و باشگاه کودکان اشاره کرد.
آدرس: Garden Cross Road Opposite Ibn Battuta Mall, Dubai 211508 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۴۴۴۰۰۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره اوکس ابن بطوطه دبی

هتل 5 ستاره موونپیک رزورت آل مرجان آیلند دبی (Mövenpick Resort Al Marjan Island)

در 2 کیلومتری ساحل ترتل، جزیره مرجان تفریحی موونپیک در راس الخیمه، هتل پنج ستاره موونپیک رزورت آل مرجان آیلند دبی قرار گرفته که یکی از بهترین هتل های ساحلی در دبی به شمار میرود.
از امکانات این هتل میتوان به میتوان به باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، باشگاه مجهز، استخر روباز، شاتل فرودگاه و باشگاه کودکان اشاره کرد.
گفتنی است که زیره مرجان دارای زمین بازی کوکان بوده و همچنین برای صبحانه از صبحانه قاره‌ای، بوفه، آسیایی و یا غذاهای آمریکایی و فرانسویی به انتخاب خودتان انتخاب کنیدو در صورت درخواست نیز میتوانید از گزینه های حلال، وگان و گیاهخواری نیز استفاده کنید.
فاصله جزیره تفریحی موونپیک از ساحل سانتورینی برابر با 2.1 کیلومتر و مرکز خرید احمرا برابر با 8.8 کیلومتر بوده و فرودگاه بین المللی راس الخیمه نیز در فاصله 30 کیلومتر آن میباشد.
آدرس: Al Marjan Island Boulevard, Ras Al Khaimah United Arab Emirates
شماره تماس: ۷۲۴۶۰۰۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره موونپیک رزورت آل مرجان آیلند دبی

هتل 5 ستاره کمپینسکی مرکز خرید امارات (Kempinski Hotel Mall of the Emirates)

اگر که به خرید کردن علاقه‌مند باشید قطعا هتل 5 ستاره کمپینسکی مرکز خرید امارات اقامتگاه مناسب شما خواهد بودد چرا که این هتل به طور مستقیم به مرکز خرید امارات متصل بوده و همچنین با داشتن موقعیت قرارگیری منحصر به فرد خود دسترسی خوبی را به دبی مارینا و پالم جمیرا خواهید داشت.
گفتنی است که ساختمان این هتل در مجاورت با مجموعه اسکی بدبی بوده و همچنین که ساکنان این هتل میتوانند در هتل آسپن اسکی چالز که تنها هتل مشرف به دامنه های اسکی دبی است اقامت داشته باشند.
از امکانات این هتل میتوان به مجموعه Spa Senssia Stories یا استخر فضای باز آن اشاره کرد که تنها گوشه‌ای از بی نهایت مزیت های این هتل لوکس میباشند.
آدرس: Sheikh Zayed Road, Dubai 120679 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۳۴۱۰۰۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره کمپینسکی مرکز خرید امارات

هتل 5 ستاره شرایتون مجتمع تجاری امارات مال(Sheraton Dubai Mall Of The Emirates Hotel)

از دیگر هتل های که میتوانید برای اقامت خود سفر به دبی انتخاب کنید، هتل 5 ستاره شرایتون مجتمع تجاری امارات مال بوده که در امتداد جاده شیخ زاید قرار دارد، این هتل از آنجایی که به مراکز سرگرمی و تفریحی همچون مرکز سرگرمی خانوادگی مجیک پلنت ایندور و مجتمع اسکی دبی نزدیک میباشد یکی از بهترین انتخاب ها برای سفرهای خانوادگی به دبی و هتلی مناسب برای خانواده ها در دبی به شمار میرود.
فاصله نزدیک این هتل با مجموعه های تفریحی و جاذبه های گردشگری دبی همچون برج العرب، برج خلیفه، ، مدیا سیتی و … از دیگر دلایل محبوبیت این هتل بین مسافران ایرانی دبی است..
این هتل دارای 481 اقامتگاه بوده که تمام آنها دارای چشم اندازی از خط افق شهر دبی هستند. از امکانات این هتل میتوان به باشگاه ورزشی، استخر پشت بام و سالن اسپا اشاره کرد.
آدرس: Sheikh Zayed Road, Al Barsha 1 Mall of the Emirates, Dubai 283825 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۱۸۴۴۶۳۱۰۵۹۵

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره شرایتون مجتمع تجاری امارات مال

هتل 5 ستاره گرند حیات دبی(Grand Hyatt Dubai)

هتل گرند حیات دبی در باغ های زیبایی که در کنار جاده شیخ زاد قرار دارند، واقع شده است و دااری اقامتگاه های با تزئین عربی و سنتی میباشد که میتوانند اقامت شما را به یاد ماندنی تر و جذاب تر کند.
این هتل دارای 2 استخر روباز، 1 استخر سرپوشیده، ، 13 رستوران و تفریحات بوده و همچنین میتوانید خدمات درمانی مختلفی را در آب گرم این هتل دریافت کنید. وان های داغ، سالن ناخن و 9 اتاق تصفیه آب از دیگر مزیت های این هتل 5 ستاره می باشد.
آدرس: Riyadh Street Sheikh Rashid Road, Dubai United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۳۱۷۱۲۳۴

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی

هتل 5 ستاره هاید دبی (Hyde Hotel Dubai)

اگر قصد اقامت در هتل هاید دبی را دارید نیازی به همراه داشتن سشوار ندارید چرا که اقامتگاه های این هتل دارای خشک کن مو به همراه سرویس های بهداشتی رایگان هستند و همچننی که تمامی اقامتگاه ها دارای گاوصندوق برای قرار دادن وسایل ارزشمندتان هستند. این هتل 5 ستاره در 3.7 کیلومتری چشمه دبی قرار گرفته و فاصله آن با دبی مال برابر با 3.8 کیلومتر بوده و فاصله این هتل با برج خلیفه دبی برابر با 5.2 کیلومتر میباشد و برای داشتن رفت و آمدی راحت تر شما میتوانید اقدام به اجاره خودرو در دبی کنید.
از امکانات این هتل میتواند به استخر روباز، باشگاه ورزشی، پارکینگ خصوصی رایگان، باشگاه کودکان، خدمات شاتل رایگان، خدمات تبادل ارز، خدمات پذیرندگی و تراس اشاره کرد.
آدرس: Marasi Drive Business Bay, Dubai 213208 United Arab Emirates
شماره تماس: ۴۸۷۱۱۱۱۱

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره هاید دبی

هتل 5 ستاره ال بندر روتانا کریک دبی(Al Bandar Rotana)

یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافران تجاری و تفریحی به دبی هتل پنج ستاره ال بندر روتانا کریک دبی بوده که در قلب شهر دبی قرار گرفته است. این هتل دارای 190 اقامتگاه به شکل سوئیت و اتاق بوده که انتخابات گسترده و متنوعی را در اختیار مهمانان قرار میدهند که بنا بر ترجیح میتوانند از بین اتاق های استاندارد یا سوئیت های مجلل خانوادگی یا انفرادی انتخاب کنند و بر حسب علاقه منظره شهر یا خلیج را برگزینند.
از آنجایی که این هتل در حاشیه نهر دبی قرار دارد به بسیاری از جاذبه های تفریحی دبی همچون دلفیناریوم دبی در کریک پارک و باشگاه گلف و قایق دبی کریک نزدیک است.
از امکانات این هتل 5 ستاره میتوان به رستوران بین المللی، باشگاه بادی لاینز، استخر روباز، منوی گسترده برای سرویس اتاق، سونا، حمام بخار، اتاق ماساژ و 7 اتاق جلسه با نور طبیعی همراه با امکانات به روز و پیشرفته جهت برگزاری رویداد های مهم شما اشاره کرد.
:آدرس: aniyas Road Roggat Al Buteen, Dubai United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۷۰۴۲۲۲۲

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره ال بندر روتانا کریک دبی

هتل 5 ستاره آنانتارا داونتاون دبی (Anantara Downtown Dubai)

مفهوم طراحی این هتل مفهوم نور، فضا و ارتفاع بوده که معماری آن، این هتل را در دسته هتل های لوکس و مدرن قرار میدهد.
موقعیت قرار گیری خوب و چشم انداز زیبا از آسمان خراش برج خلیفه و نزدیکی آن به مراکز خریدی همچون دبی مال و مرکز مالی دبی از مزیت های این هتل پنج ستاره میباشد.
لوکس بودن هر 252 اقامتگاه این هتل را که به شکل اتاق و سوئیت های مجلل هستند را میتوانید از روی پارچه های با کیفیت و گران قیمت، آثاری هنری برجسته و کف چوبی این هتل متوجه شوید.
اقامتگاه های خانوادگی این هتل دارای 2 اتاق متصل به هم بوده که اقامتی راحت تر را برای خانواده ها ایجاد میکند.
آدرس: Business Bay, Dubai 71847 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۴۴۴۱۴۴۴

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره آنانتارا داونتاون دبی

در آخر
در این مقاله از دبی سلام تلاش کردیم تا بهترین هتل های شهر دبی را به شما معرفی کرده تا بتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب بهترین مورد برای اقامت در دبی کنید.
چنانچه هنوز تور دبی خود را رزرو نکرده‌اید میتوانید از این قسمت به بررسی بهترین تورهای دبی بپردازید و یا با خرید بلیط هواپیما دبی سفری به یاد ماندنی را به خود هدیه دهید. همچنین برای خرید تور لحظه آخری دبی به سایت کیش آنلاین مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *