دبی سلام
0

بهترین رستوران های زیر آب در دبی

بهترین رستوران های زیر آب در دبی
بازدید 108

بهترین رستوران های زیر آب در دبی

بسیاری از افراد سالانه از سراسر جهان به قصد تفریح و یا تجارت به شهر دبی در کشور امارات سفر کرده و از این شهر زیبا و مدرن دیدن میکنند؛ در دهه ها اخیر نیز دبی به خوبی توانسته تا جایگاه خودش را به عنوان مقصدی جذاب و مهم در صنعت گردشگری و توریسم پیدا کند و طرفداران بسیاری را برای خود بیابد. از آنجایی که این شهر در نزدیکی کشور ما قرار گرفته است در بین مسافران و گردشگران ایرانی نیز شهرت بسیار خوبی را کسب کرده و تور دبی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین تور های خارجی در بین گردشگران ایرانی شده است.

هدف دبی رسیدن به جایگاه بهترین ها در دنیا بوده که در مسیر نیز قدم های خوبی را برداشته است؛ در دبی سلام ما قصد داریم تا درباره این جاذبه های دیدنی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم؛ یکی از مباحث جذاب برای بسیاری از مسافران دبی، غذا و خوراکی های خوشمزه‌ای است که در طول سفر میتوان طعم های جدید را امتحان کرد. از سمتی نیز در دبی بیشمار رستوران های مختلف از برندهای مطرح جهانی وجود داشته که میتوانید به آنها مراجعه کنید؛

در این بین اما یکی از جذاب ترین رستوران های دبی برای افراد، رستوران  های زیر آب بوده که در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین دبی سلام قصد داریم تا بهترین رستوران های زیر آب دبی را معرفی کنیم،  پس تا انتها مقاله همراه ما باشید.

بهترین رستوران های زیر آب در دبی

رستوران زیر دریایی پوزیدن در دبی

تجربه صرف غذا در محیط متفاوت

اگر به دنبال داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد در هر زمینه‌ای هستید، دبی میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد چرا که در این شهر اغلب میتوانید محصولات و خدمات متفاوت و متمایزی را به نسبت دیگر مکان ها پیدا کنید؛ یکی از این تجربه های متفاوت و جذاب، خوردن غذا در کنار موجودات دریایی و در محیط زندگی آنها است!

چه به دنبال صرف شبی رمانتیک باشید و یا شامی به یاد ماندنی در کنار خانواده رستوران های زیر آب دبی میتوانند به شما در داشتن تجربه‌ای به یاد ماندنی و خاطره انگیز کمک کنند.

رستوران های زیر دریایی دبی چطور ساخته شده‌اند؟

برای اینکه بتوانید هنگام صرف غذا از موجودات دریایی و محیط زندگی آنها دیدن کنید و لذت ببرید، دیوارها یا در واقع محیط سالن این رستوران ها اغلب از جنس شیشه هستند تا این موضوع را ممکن سازند؛ رستوران های دریایی دبی با فاصله 3 متری از سطح دریا ساخته میشوند و آماده پذیرایی از مسافران تور دبی و یا کسانی که قصد زندگی در امارات را دارند، هستند.

چطور وارد رستوران های زیر دریایی دبی میشویم؟

همانطور که گفتیم این رستوران ها در داخل دریا قرار دارند و برای داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب دور تا دور محیط آنها از جنس آکواریوم های شیشه‌ است؛ برای ورود به این رستوران ها اما تونل های تعبیه شده‌اند که از طریق آنها به رستوران وارد میشوید و در طی این مسیر نیز میتوانید از مناظر زیبایی دریایی اطرافتان لذت ببرید.

در بخش بعدی مقاله قرار است تا 4تا از بهترین رستوران های زیر آبی دبی را معرفی کنیم.

رستوران زیر دریایی المحاره دبی؛ رستورانی اعجاب انگیز

یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی دبی،  برج العرب بوده که درست در زیر آن یکی از شگفت انگیز ترین رستوران های دبی یعنی رستوران زیر دریایی المحاره دبی قرار گرفته است. سرآشپز مشهور ناتان اوتلو در حال حاضر سرآشپز رستوران زیر آبی المحاره بوده و منوی از انواع غذاهای خوشمزه را برای مهمان خود مهیا کرده است.

بهترین رستوران های زیر آب در دبی

رستوران زیر دریایی المحاره دبی

یکی از بهترین رستوران های دریایی دبی، رستوران  المحاره بوده که سالن آن به شکل حلقه بوده و ارتفاع آکواریوم های آن تا سقف سالن میباشد. گفتنی است که المحار در لغت به معنای صدف خوراکی است. هنگام ورود به رستوران وارد سالنی 180 درجه خواهید شد که در آن میتوانید از انواع گونه های ماهیان و موجودات دریایی دیدن کنید.

خدمات، منو و جو این رستوران باعث شده تا المحار تبدیل به یکی از بهترین رستوران  های زیر آب دبی بشود؛ که این موضوع را حتی در ظروف استفاده شده در آن مشاهده کنید. اگر به دنبال رستورانی برای داشتن شبی رمانتیک هستید قطعا المحار انتخاب درستی برای شما خواهد بود چرا که این رستوران دارای منوی ویژه برای زوج ها بوده که غذای فصل سرآشپز را در خود جای  داده و به همین خاطر این رستوران  را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های رمانتیک دبی کرده است.

رستوران زیر دریایی پوزیدن در دبی

رستوران بعدی در آتلانتیس دبی قرار گرفته و محیط متفاوت و غذاهای با کیفیت و بی نظیر آن، این رستوران را تبدیل به یکی از بهترین ها کرده است.

زیر آکواریوم توچال محل قرار گیری سوئیت و رستوران پوزیدن دبی میباشد که میتوانید هنگام اقامت در سوئیت خود از مناظر شگفت انگیز بیرون لذت ببرید و یا در محیط جذاب و خاص رستوران وعده‌ای خوشمزه و دلچسب را صرف کنید.

آکواریم های این رستوران دارای شیشه های از کف تا سقف هستند و در خود 60 هزار گونه متفاوت جانوری را جای داده‌اند؛ محیط این رستوران بسیار شیک و لاکچری بوده و میتوانید همراه با مهمانان خود از تجربه طعم های فوق العاده و خوشمزه دریایی در کنار محیطی شیک و زیبا لذت ببرید.

رستوران زیر دریایی فلوتینگ ونیز، تجربه‌ای متفاوت

اگر به ونیز علاقه داشته باشد، پیشنهاد میکنیم تا حتما از این رستوران زیر دریایی دیدن کنید. رستوران و هتل زیر دریایی فلوتینگ ونیز نخستین و لوکس ترین هتل رستوران زیر دریایی دبی بوده که دارای حس و حال و فضایی اقتباس شده از ونیز است، حتی در آن میتوانید گوشه ای از فرهنگ شهر ونیز و آثار هنری آن را مشاهده کنید.

بهترین رستوران های زیر آب در دبی

رستوران اوسیانو آتلانتیس

گفتنی است که این هتل رستوران 5 ستاره تنها در زیر آب نبوده و در سطح آب نیز ساختمانی حیرت انگیز و زیبایی ار با معماری فوق العاده‌ای ساخته است که جایزه های بسیاری را نیز برا طراحی و معماری آن کسب کرده است.

رستوران زیردریایی فلوتینگ ونیز در ورلد آیلند دبی قرار گرفته و رستوانی شبانه‌روزی حرفه‌ای با خدمات با کیفیت است؛ همانطور که میدانید هزینه زندگی در دبی بالا بوده و طبیعی است تا در رستوران های اینچنی نیز قیمت ها بالا باشند اما این را در نظر داشته باشید که هزینه‌ای که برای این خدمات میکنید ارزش کیفیت و خدمات دریافتی تانرا دارند.

منوی رستوران متمرکز بر یک نقطه به خصوص نبوده و منوی قاره‌ای داشته که میتوانید غذاهای مختلف و طعم های جدید و جذاب را در آن امتحان کنید.

رستوران اوسیانو آتلانتیس، از بهترین رستوران های زیر دریایی دبی

وقتی صحبت از بهترین رستوران های دبی میشود یکی از گزینه های که به ذهن می‌آید آتلانتیس پالم دبی بوده که از لاکچری ترین هتل های دبی به شمار میرود. در این آتلانتیس پالم دبی یکی از بهترین رستوران  های زیر آبی این شهر یعنی رستوران اوسیانو آتلانتیس قرار گرفته در آن میتوانید در محیطی خاص و زیبا، وعده‌ای خوشمزه و به یاد ماندنی را صرف کنید. در مجلات مختلف و معروف بسیاری میتوانید عکس های از دیواری های شیشه‌ای سقف تا کف این رستوران را مشاهده کنید.

علاوه بر آن باید اضافه کرد یکی از بهترین رستوران های غذای دریایی دبی رستوران اوسیانو دبی بوده که در آن میتوانید انواع غذاهای خوشمزه دریایی همچون لابستر کانادایی، ماهی سیم و سی بس و تاتار گوشت گاو را امتحان کنید و یا اگر که چندان طرفدار خوراک دریایی نیستید منوی گوشتی اوسیانو آتلانتیس پیشنهاد های خوشمزه و جذابی را برای شما دارد.

این رستوران میتواند انتخاب خوبی برای قرارهای رمانتیک و عاشقانه شما باشد و با داشتن منویی از انواع غذاهای خوشمزه دریایی و اروپایی، شبی به یاد ماندنی را برای شما و همراهتان به ارمغان آورد. همچنین که میتوانید از موسیقی زنده پس زمینه نیز لذت ببرید.

در آخر

اگر که به دنبال کسب تجربه های خاص و جذاب باشید قطعا صرف وعده‌ای خوشمزه در رستوران های زیر آب دبی میتواند این خواسته شما را برآورده سازد. چه غذایی دریایی دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، پیشنهاد میکنیم تا حتما از این رستوران های زیر آبی دبی برای داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی دیدن کنید؛ اگر که هنوز بلیط هواپیما دبی خود را نگرفته‌اید همین حالا اقدام کنید تا از بی نهایت جاذبه های جذاب این شهر توریستی دیدن کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *