دبی سلام
0

مراکز خرید ارزان دبی

اوت لت ویلج دبی
بازدید 109

مراکز خرید ارزان دبی

دبی به خاطر داشتن مراکز خرید لوکس و متعدد در خود بسیار در بین گردشگران و مسافران خصوصا آنهایی که به خرید علاقه دارند، محبوب شده است؛ البته باید گفت که دبی از مقاصد گردشگری گران در دنیا به حساب می‌آید و وجود مراکز خرید گران قیمت در آن امری طبیعی به شمار میرود؛ با این حال اگر که شما از مسافران تور دبی باشید و به دنبال اقتصادی تر کردن سفر خود باشید میتوانید با خرید از مراکز خرید ارزان دبی علاوه بر آنکه محصولات با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری میکنید، میتوانید هزینه های سفر خود را نیز کاهش دهید؛ از این رو اگر که قصد دارید تا سفری به دبی داشته باشید و به بودجه ای محدود و مخصوصی را برای خرید کنار گذاشته‌اید، پیشنهاد میکنیم تا در ادامه این مطلب همراه با مجله آنلاین گردشگری دبی سلام برای آشنایی با مراکز خرید ارزان دبی بمانید.

 مراکز خرید ارزان دبی کجاست؟

برخلاف تصور خرید از این دسته از مراکز به منزله بی کیفیت و بد بودن اجناس این مراکز خرید نمیباشد و علت ارزان بودن ها وجود تخفیفات بسیار در این مراکز بوده که بسته به فصل های مختلف از سال متغیر خواهند بود؛ از این رو هر کسی با داشتن هر مقدار بودجه‌ای در صورت آشنایی با این مراکز خرید میتواند خریدی خوب را در سفر به این شهر دیدنی و لوکس عربی داشته باشد؛ اگر که مسافر تور دبی ۷ شب و ۸ روز هستید و به دنبال داشتن خریدی اقتصادی از مراکز خرید دبی هستید، در ادامه میتوانید با چند تا از بهترین مراکز خرید ارزان دبی آشنا شوید.

اوت لت ویلج دبی

یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن خریدی ارزان در دبی، خرید از اوت لت ویلج دبی بوده که در منطقه پارک های دبی قرار داشته و میتوانید از برند های بین المللی و مشهوری همچون مایکل کورس، نایک، روبرتو کاوالی و… با قیمتی مناسب خرید کنید. همچنین این مرکز خرید به علت معماری ایتالیایی خود بسیار در بین مسافران شناخته شده و معروف میباشد و شما میتوانید انواع لباس های مجلسی، وسایل خانه و … را با قیمتی مناسب از این مرکز خریداری نمایید.

آدرس: جبل علی، نزدیک به دبی پارک اند ریزورت

اوت لت مال دبی

دراگون مال

اوت لت مال دبی

موردی که اکثر مسافران تور دبی ۴ شب و ۵ روز اغلب در رابطه با این مرکز خرید ارزان دبی اشتباه میکنند، اشتباه کردن اوت لت مال دبی با دهکده اوت لت دبی میباشد؛ از این رو حواستان به این موضوع باشد؛ این مرکز خرید مناسب برای کسانی است که به دنبال اجناس با کیفیت و ارزان هستند، مرکز خرید اوت لت مال دبی با داشتن بیش از ۲۴۰ فروشگاه انواع برند های لوکس و معروف را در خود جایی که میتوانید کالکشن های فصل های گذشته را با قیمتی بسیار ارزان و به صرفه خریداری کنید؛ از جمله برندهای معروفی که در این مرکز خرید وجود دارد میتواند به آدیداس، آلدو، زارا، رنگلر و… اشاره کرد.

لازم به ذکر است که دوشنبه های حراج یکی از بهترین بخش های این مرکز خرید بوده که میتوانید محصولات مختلف را با تخفیفات عالی خریداری نمایید.

آدرس: بلوار العین

دراگون مال دبی

اگر به دنبال لباس و کفش و دیگر لوازم جانبی هستید، میتوانید این آیتم ها را با قیمتی مناسب از مرکز خرید دراگون مال خریداری کنید، محصولات موجود در این مرکز خرید از چین وارد میشوند و از این رو پیشنهاد میکنیم  پیش از خرید کیفیت محصولات را بررسی کنید؛ البته همچنان میتوانید فروشگاه های برندی را همچون H&M را نیز در این مرکز خرید بسیار بزرگ با کمی گشتن پیدا کنید.

آدرس: شهر بین المللی، جاده Al Awir، تقاطع ۵

مرکز خرید وافی دبی

این مرکز خرید که دارای تمی مصری است در مجتمع شهری وافی قرار گرفته و دارای بیش از ۳۰۰ فروشگاه از انواع برند های مطرح تا برند های اقتصادی در خود است که امکان انتخاب عالی را در اختیار افراد قرار میدهد.

اگر که به دنبال خرید سوغاتی های سنتی عربی همچون ست های چای، فانوس و… با قیمتی مناسب هستید پیشنهاد میکنیم تا سری به این مرکز خرید بزنید.

آدرس: جاده عو میثاء

سیتی سنتر دیره دبی

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید برای کسانی است که به دنبال خریدی ارزان و اقتصادی هستند؛ در این مرکز خرید میتوانید از خرده فروشان گرفته تا فروشگاه های بزرگ خرید های به صرفه و اقتصادی را با تخفیفات عالی داشته باشید؛ همچنین که میتوانید از فست فود ها و رستوران های معروفی که در این مرکز خرید قرار دارد نیز دیدن کنید. از آنجایی که این مرکز خرید دارای تخفیفات متعدد و بسیاری است میتوانید برای صرفه جویی در زمان خود از برنامه وفاداری این مرکز خرید بهره ببرید که در آن به خریداران پاداش های مختلفی همچون پیشنهادهای ویژه و تخفیف های مختلفی را ارائه میدهد.

آدرس: خیابان هشتم، بندر، سعید، دیره

در انتها

دبی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری بسیار لوکس و گران شناخته میشود اما با این حال شما میتوانید با  کمی جستجو و بررسی سفری اقتصادی و بهینه‌ای را به این شهر گران عربی داشته باشید. در این مطلب شما را با چند تا از مراکز خرید ارزان در دبی آشنا کردیم که میتوانید برای آشنایی با دیگر موارد اینچنینی مطالب دیگر در رابطه با مراکز خرید ارزان دبی  مطالعه بفرمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *