دبی سلام
0

۵ دلیل مهم برای سفر به دبی در تابستان

۵ دلیل مهم برای سفر به دبی در تابستان
بازدید 124

۵ دلیل مهم برای سفر به دبی در تابستان

با شنیدن نام دبی یکی از مواردی که به ذهن خطور میکند گرمایی هوای دبی بوده که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در طول سال از آب و هوای گرم و شرجی برخوردار بوده و همین موضوع سبب آن شده تا کمتر کسی راغب سفر به دبی در تابستان باشد اما با این حال دلایل بسیاری وجود دارند برای انکه چرا شما باید در تابستان به دبی سفر کنید!

در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین دبی سلام قرار است تا شما را با ۵ تا از مهمترین دلایل برای سفر به دبی در تابستان آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

چرا سفر به دبی در تابستان؟

یکی از اصلی ترین دلایل  برای اینکه چرا باید در تابستان به دبی سفر کنید، کاهش میزان هزینه های سفر دبی به اندازه قابل توجهی است.

احتمالا کمی سردرگم شده باشید که ربط این تابستان به کاهش هزینه های سفر دبی چیست؟ اما با مطالعه ادامه این مقاله کاملا متوجه این موضوع خواهید شد و احتمالا آماد رزرو تور دبی برای خود و خانوادتان برای فصل تابستان خواهید شد.

آب و هوای دبی در تابستان

میانگین دمای هوا دبی در تابستان حدودا ۴۵ درجه سانتیگراد به دست آمده اما باید در ذهن داشته باشید که ین دما گاهی تا ۵۰ درجه سانتیگراد نیز افزایش خواهد داشت و موضوعی معمول و طبیعی در دبی تلقی میشود. اصل تابستان دبی از ماه می تا اکتبر بوده و گرمترین ماه سال دبی ماه آگوست میباشد.

مقابله با گرما دبی

درست که آب و هوای دبی در تابستان میتواند در نظر غیر قابل تحمل باشد اما در واقع مقابله آن چندان کار سختی نیست!

نخستین موردی که باید در نظر داشته باشید وجود تهویه مطبوع تقریبا در هر جایی که فکرش را بکنید است. در طول زمان سفرتان به دبی در تابستان میتواند گفت شاید اصلا گرمای دبی را تجربه نکنید چرا که در تمام مدت در مکان های سربسته با تهویه مطبوعی که هوا را خنک و سرد نگه داشته است قرار خواهید داشت؛ هنگام رسیدن به فرودگاه دارای تهویه مطبوع رفته و سپس سوار بر تاکسی کولر دار خواهید شد و به هتل خود خواهید رفت و در طول این مدت نیز احتمال تجربه گرما دبی بسیار کم خواهد بود.

حتی ایستگاه های اتوبوس دبی نیز دارای تهویه مطبوع هستند و یا اگر که دوست داشته باشید میتوانید برای جا به جایی بی دردسر و راحت تر که به هزینه های سفر شما نیز بسیار کمک خواهد کرد، اقدام به اجاره ماشین در دبی کنید.

همچنین که بیشتر هتل ها و اقامتگاه های دبی در ایام گرم سال اقدام به خنک کردن آب استخر های خود میکنند، البته اگر قصد شنا دارید بهترین زمان برای شنا در استخر در فصل تابستان اوایل صبح و اوخر بعد از ظهر است.

البته که این موضوع در مورد استخر های هتل بوده و نه دریا چرا که آب شور در فصل های گرم سال بیشتر از یک دریا برای شنا تبدیل به دریاچه آب گرم خواهد شد، البته جدای در نظر گرفتن شنهای داغ ساحل که امکان پا برهنه راه رفتن را از انسان سلب میکند!

۵ دلیل مهم برای سفر به دبی در تابستان

چرا سفر به دبی در تابستان؟

چرا در تابستان به دبی برویم؟

با این حال اما قرار است تا با دلایل سفر به دبی در تابستان آشنا شویم؛ همانطور که میدانید دبی یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری در دنیا بوده که علت آن را نیز میتواند در موارد بسیاری جستجو کرد، از جاذبه های دیدنی و تفریحات مختلف گرفته تا امکانات تفریحی و توریستی که این شهر برای مسافران خود در نظر گرفته.

برای دید بهتر ما اقدام به تفکیک برخی از جذابیت های دبی برای مسافران و گردشگران کرده‌ایم:

  • پارک های آبی
  • سالن های اسکی
  • رستوران های بین المللی و متنوع
  • شهربازی های مدرن
  • ساختمان ها و آسمان خراش های باشکوه

برای مثال برج خلیفه خود یکی  از جاذبه های اصلی سفر افراد به دبی بوده که بلندترین برج ساخته شده در جهان با ۸۲۸ متر ارتفاع به شمار میرود. همچنین که دبی یکی از امن ترین شهر های جهان در رتبه ۶۱ ام قرار داشته که یکی از علت های محبوبیت آن در بین مسافران و گردشگران است.

در ادامه قصد داریم تا علت های که چرا باید در تابستان به دبی سفر کنید را مورد بررسی قرار دهیم:

خریدی راحت همراه با کلی تخفیف!

دبی به واسطه داشتن مراکز خرید متعدد، متنوع و لوکس خود بسیار بین مسافران محبوب بوده و شاید یکی از دلایل اصلی سفر بیشتر مسافران به دبی خرید کردن باشد، اگر که قصد شما از سفر به دبی خرید کردن است پیشنهاد ما به شما برای داشتن خریدی به صرفه در دبی موکول کردن خریدهایتان به تابستان است چرا که در این فصل از سال به علت آنکه مسافر کمتری به این شهر سفر میکند مراکز خرید خلوت بوده و از همین رو تخفیفات بسیار خوبی بر روی اجناس مختلف وجود دارد که میتواند فرصتی عالی برای خریدی مناسب باشد.

فستیوال های تابستانه دبی

از دیگر راه های جذب مسافر در فصل تابستان که دبی آن را پیش گرفته، برگزاری فستیوال های متنوع تابستانه بوده که بهترین مزیت آنها در نظر داشتن تمامی موارد راحتی و آسایش مسافران در طول فستیوال است به گونه‌ای که شما در فستیوال های تابستانه دبی کمترین میزان از گرما را متوجه خواهید شد، از جمله این فستیوال های میتواند به موارد زیر اشاره کرد.

  • برگزاری شوی لباس
  • جشنواره ها و جنگ شادی
  • کنسرت
  • نمایش موزیکال
  • فستیوال خرید

اقامتی ارزان در هتل های لوکس دبی

همانطور که میدانید هتل ها لوکس دبی یکی از زبانزد ترین موارد در رابطه با این شهر عربی است که اقامت در این هتل ها میتواند در حال عادی بسیار گران باشد البته اگر بتوانید جای خالی پیدا کنید! اما با این حال شما میتوانید در فصل تابستان با پرداخت هزینه‌ای بسیار پایین تر از حالت معمول اقامتی لوکس را در بهترین هتل های دبی با بهترین امکانات تجربه کنید. به گفته‌ای دیگر بیشتر هتل های دبی شامل تخفیفات ۵۰ درصدی میشوند.

۵ دلیل مهم برای سفر به دبی در تابستان

اقامتی ارزان در هتل های لوکس دبی

خلوت بودن شهر

شلوغی و ازدحام جمعیت در فصل های خنک سال باعث میشود تا آنطور که باید نتوان از سفر لذت برد چرا که همواره حجم عظیمی از افراد پشت سر و یا مقابل شما قرار دارند که در موارد مختلف میتواند رضایت بخش و جالب نباشد؛ شلوغی مراکز خرید، شلوغی ساحل ها و رستوران و .. از مواردی است که شاید هر کسی آن را دوست نداشته باشد، از این جهت اگر شما هم با این موضوع هم عقیده هستید و بیشتر به دنبال آرامش در سفر میباشید، پیشنهاد میکنیم تا در فصل تابستان که خلوترین فصل سال برای سفر است به دبی بروید و از خلوتی این شهر پر رفت و آمد نهایت لذت را ببرید.

در آخر

دبی از جذابترین مقاصد گردشگری بوده که هر مسافر و توریستی را به سوی خود جذب میکند اما با این حال قصد و نیت افراد  از سفر به این شهر متفاوت است، اگر که شما هم فاکتور های مثل خلوت بودن و یا اقتصادی تمام شدن سفر برایتان مهم است بهترین کار برای شما سفر به دبی در فصل تابستان و لذت بردن از سفری اقتصادی، ارزان و به یاد ماندنی به دبی است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *