دبی سلام
0

گلوبال ویلیج دبی

دهکده جهانی دبی
بازدید 30

گلوبال ویلیج دبی

در مقاله پیشینی از مجله آنلاین گردشگری دبی سلام به معرفی یکی از دیدنی ترین جاذبه های دبی که در سفر به دبی باید از آن بازدید کنید، پرداختیم؛ در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی بیشتر غرفه های موجود در گلوبال ویلیج دبی یا دهکده جهانی دبی که یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری در دبی است شما را آشنا کنیم.

در ادامه برای آشنایی با دیگر غرفه های این دهکده جهانی همراه ما باشید.

دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی یا گلوبال ویلیج دبی یکی از دیدنی ترین مکان های دبی بوده که میتوانید با بازدید از آن از کشورهای مختلف دنیا نیز به نوعی دیدن کرده و با فرهنگ، سنت، آداب و رسوم آنها آشنا و حتی سوغات مخصوص این کشور ها را نیز تهیه کنید.

این شهر که در سال 1997 افتتاح شده این امکان را به بازدید کنندگان میدهد تا با 90 کشور مختلف در دنیا و فرهنگ آنها آشنا شده و به تفریح و خوشگذرانی در این غرفه ها و امکانات تفریحی آنها بپردازید.

در ادامه همراه ما باشید تا با دیگر غرفه های این مجموعه آشنا شوید، چنانچه مقاله قبلی را نخواند‌اید پیشنهاد میکنیم تا حتما نگاهی برای دریافت اطلاعات بیشتر و کاملتر از این دهکده زیبا و جذاب بی‌اندازید.

مقاله معرفی دهکده جهانی دبی

در ادامه همراه دبی سلام برای آشنایی با دیگر غرفه های دهکده جهانی دبی همراه باشید.

 

غرفه قاره آمریکا در دهکده جهانی دبی

نمای بیرونی این غرفه الهام گرفته شده از کلیسایی واشتگتن و کلیسیایی مکزیکوسیتی بوده و در بدو ورود میتوانید افرادی را که لباس های کابوی را پوشیده‌اند را ببینید که یادآور فیلم های وسترن و قدیمی آمریکایی است. غرفه قاره آمریکا نماینده بخش های شمال تا جنوب آمریکا بوده و در خود از امکانات تفریحی و سرگرمی مختلفی برای بازدیدکنندگان خود برخوردار بوده که میتواند گزینه‌ای خوبی برای تفریح و سرگرمی محسوب شود.

بخش سرخپوستی که در این غرفه قرار دارد یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین بخش های این غرفه بوده که میتوانید در آن عکس های یادگاری زیبایی را ثبت کنید.

همچنین که در این غرفه میتوانید از شخصیت های محبوب و برجسته‌ای که مجسمه های آنها قرار گرفته همچون ایلان ماسک و مرد عنکبوتی دیدن کنید.

غرفه کشور ترکیه در دهکده جهانی دبی

معماری غرفه ترکیه الهام گرفته شده از دوران عثمانی بوده و از شلوغ ترین و زیبا ترین غرفه های دهکده جهانی بوده که میتوانید در تمام آن از بوی خوش قهوه ترک لذت ببرید؛ در این غرفه میتوانید از صنایع دستی ترکیه دیدن کرده و برای سوغات خریدای کرده، گفتنی است که صنایع دستی توسط هنرمندان ترک ساخته شده که میتوانید در گوشه گوشه این غرفه دیده و خریداری کنید. همچنین که در حین بازدید میتوانید از موسیقی سنتی این کشور همراه با رقص مردم ترکیه دیدن کرده تا بیشتر با فرهنگ مردم این کشور آشنا شوید.

گلوبال ویلیج دبی

غرفه های دهکه جهانی دبی

غرفه کشور سوریه در دهکده جهانی دبی

در بدو ورود به غرفه کشور سوریه از بازدیدکنندگان همراه با قهوه عربی پذیرایی شده و میتوانید از ماکت های که از بازار قدیمی حمیدیه دمشق الهام گرفته شده دیدن کرده و در آن انواع مبلمان آنتیک، آثار مس و آثار هنری خوشنویسی، انواع لباس های پنبه‌ای، آجیل بو داده، میوه های خشک، باقلوا، شیرینی و.. سوغات و دیدنی های این کشور را پیدا و خریداری کنید. گفتنی است که این غرفه با حال و هوای سوریه قدیم طراحی شده و میتوانید المان های معماری سنتی دمشق را در سرتاسر آن مشاهده کنید.

غرفه کشور ایتالیا در دهکده جهانی دبی

در بخش های گوناگون این غرفه میتوانید از طعم پاستا های اصیلی که با دستورالعمل های مخصوص و سنتی اسپانیایی تهیه شده‌اند لذت برده و از آثار تاریخی، لباس، کیف و کفش های سنتی ایتالیایی و ماسک های ونیزی دیدن کنید و سفری کوتاه به کشور زیبای ایتالیا داشته باشید.

گلوبال ویلیج دبی کجا است

غرفه کشور ایتالیا در دهکده جهانی دبی

غرفه کشورهای اروپایی شرقی در دهکده جهانی دبی

در غرفه کشورهای اروپایی شرقی میتوانید با فرهنگ کشور های همچون صربستان، اوکراین و رومانی و… که در این غرفه دور هم جمع شده‌اند دیدن کنید. در این غرفه میتوانید از فرهنگ و سنت این کشورها دیدن کنید و از لباس های محلی، لوازم دامپروری و کشاورزی و آثار تاریخی این کشورها دیدن کنید و همچنین از صنایع دستی و سوغات این کشور ها خریداری کنید.

غرفه کشور اسپانیا در دهکده جهانی دبی

غرفه اسپانیا محلی است که در کنار آشنا شدن با فرهنگ این کشور و دیدن از رقص محلی زیبای این کشور همراه با موسیقی زنده میتوانید از خوراکی های خوشمزه‌ای همچون انواع ترشی های اسپانیایی و انواع زیتون در کنار لباس های سنتی و کفش های محلی این کشور دیدن و به عنوان سوغاتی به یاد ماندنی خریداری کنید.

غرفه کشور روسیه در دهکده جهانی دبی

در غرفه روسیه میتوانید از عروسک های معروف روسیه‌ای یعنی ماتروشکاهای چوبیدیدن کرده و برای سوغات خریداری کنید.

از معماری الهام گرفته شده بر از گنبد های معروف کشور روسیه دیدن کرده و با تاریخ و فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شوید. اگر که به ادبیات و فرهنگ روسیه علاقه دارید پیشنهاد میکنیم حتما از این غرفه دیدن کنید.

گلوبال ویلیج دبی جاذبه تفریحی

دهکده جهانی دبی

کشور عراق در دهکده جهانی دبی

برای ورود به غرفه کشور عراق میبایست از دروازه ایشتار عراق عبور کنید، دروازه ایشتار نمادی از تاریخ ملی عراق است که معماری این دروازه از آن الهام گرفته شده است. غرفه عراق یکی از دیدنی ترین غرفه های دهکده جهانی دبی بوده که از نقش و نگار های زیبا، ظروف نقره‌ای، گل دوزی های روی پارچه مخمل و دیگر صنایع دستی کشور عراق دیدن کنید.

 

در آخر

دهکده جهانی دبی یکی از جذابیت های دیدنی این شهر بوده که دیدن آن را به تمامی افراد پیشنهاد میکنیم، پس پیشنهاد میکنیم که اگر به دنبال سفری کوتاه به تقریبا بیشتر کشورهای دنیا هستید، زودتر تور دبی خود را رزرو کرده و به دیدن این دهکده زیبا بروید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *