دبی سلام
0

 کدام هتل دبی مناسب شما است؟

بهترین هتل های خانوادگی دبی
بازدید 34

کدام هتل دبی مناسب شما است؟

دبی با هدف اولین شدن در حوزه های مختلف در تلاش روزانه است و میتوانید تحقق این رویا و هدف را همین حالا نیز در این شهر مدرن و عربی مشاهده کنید.

در دبی شما میتوانید از بهترین و به روز ترین امکانات و فناوری های دنیا به راحتی استفاده و بهره ببرید و همین موضوع باعث افزایش روز افزون علاقه مردم از سرتاسر جهان به این شهر شده است.

همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد از هر گوشه از جهان برای سفر و تعطیلات این شهر را به عنوان مقصد تفریحی خود انتخاب کنند.

وجود جاذبه های دیدنی بسیار زیبا و منحصر به فرد، امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و گوناگون، دسترسی راحت به نیاز های مختلف و… باعث آن شده تا افراد مشتاق سفر و بازدید از این شهر زیبا باشند.

از همین رو نیز خدمات توریستی و گردشگری دبی در سطح بالایی قرار داشته و گردشگران میتوانند هر آنچیزی را که برای داشتن یک سفر به یاد ماندنی و خاطره انگیز نیاز دارند را به راحتی در این شهر پیدا کنند.

یکی از مهمترین عوامل که تاثیرگذارترین موضوع نیز در سفر میباشد، اقامتگاه و هتلی است که قرار است مدت زمان اقامت و سفر خود را در شهر مقصد در آن سپری کنید، از این رو در مقاله امروز از مجله آنلاین گردشگری دبی سلام قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های دبی بسته به نیاز شما آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

دسته بندی بهترین هتل های دبی

دبی در حوزه گردشگری و توریستی حرف های برای گفتن دارد و اگر که شما از این شهر بازدید کرده باشید متوجه این موضوع خواهید بود؛ تنوع و گستردگی در خدمات ارائه شده گاهی حتی باعث سردرگمی مسافران و گردشگران میشود، از این رو اگر که قصد سفر به دبی را دارید، بهتر است تا پیش از رزرو هتل در دبی و خرید بلیط هواپیما دبی کمی در مورد گزینه های موجود تحقیق کرده تا بهترین گزینه را برای خود و همراهنتان انتخاب کنید؛ در این مطلب از دبی سلام قصد داریم تا کار شما را راحت کرده و با دسته بندی‌ای جامع مناسب ترین گزینه ها را برای افراد با اهداف مختلف از سفر به دبی آشنا کنیم، در ادامه همراه ما باشید.

بهترین هتل های خانوادگی دبی

چنانچه که قصد دارید تا سفری خانوادگی را به دبی داشته باشید، پیشنهاد میکنیم تا در هتل های که مناسب اقامت خانواده ها است، اقدام به رزرو اتاق کنید، در ادامه قصد معرفی چند تا از بهترین هتل های خانوادگی در دبی را به شما داریم:

هتل آتلانتیس دِپالم دبی

هتل 5 ستاره آتلانتیس دپالم دبی یکی از بهترین هتل های خانوادگی در دبی بوده که در جزیره نخل جمیرا دبی قرار داشته و از آنجایی که دارای ساحل اختصاصی و امکانات بازی و تفریحی برای کودکان است یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرانی است که به صورت خانوادگی به دبی سفر میکنند؛ این هتل دارای 1539 واحد اقامتی لوکس با طراحی و دکور مدرن و عربی بوده که در هر واحد آن مینی بار، حمام اختصاصی و تلویزیون وجود دارد؛ از امکانات این هتل میتوان به ساحل اختصاصی، رستوران و کافی شاپ، سرسرهای آبی برای کودکان و …اشاره کرد.

هتل رویال مریدین بیچ

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای خانواده هتل رویال مریدین بیچ دبی بوده که در منطقه جمیرا قرار داشته و از امکانات رفاهی لوکسی همچون باشگاه بدنسازی، استخر روباز، سالن اسپا، حمام ترکی، رستوران و کافی شاپ، اینترنت پر سرعت و …. برخوردار است؛ مزیت اقامت در این هتل دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری جذاب دبی همچون ساحل تفریحی مارینا و مرکز خرید مارینا مال دبی است.

هتل هابتور گرند دبی

یکی دیگر از بهترین هتل های خانوادگی دبی که در ساحل جمیرا قرار دارد، هتل هابتور گرند دبی بوده که دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری همچون ساحل اختصاصی، اتاق بازی، باشگاه بدنسازی، سالن اسپا، سونا و جکوزی، حمام آفتاب، رستوران و کافی شاپ و .. برای مهمانان خود است.

دسته بندی بهترین هتل های دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

از دیگر بهترین هتل های خانوادگی دبی میتواند به هتل آسیانا دبی اشاره کرد که در منطقه دیره دبی واقع شده و از قیمتی مناسب برخوردار است، از امکانات این هتل میتوان به رستوران، اینترنت پرسرعت رایگان و … اشاره کرد، همچنین اگر که اقدام به اجاره ماشین در دبی کرده‌ید میتوانید از پارکینگ رایگان هتل آسیانا دبی بهره ببرید.

نزدیکی این هتل به وسایل حمل و نقل شهری از دیگر موارد مورد علاقه مسافران تور دبی به شمار میرود.

بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب

همانطور که گفته شد دبی در صنعت گردشگری خدمات گسترده و متنوعی را ارائه کرده است و از این رو میتوانید با توجه به اولویت های خود هر آنچیزی را که نیاز دارید را با توجه به بودجه خود تهیه کنید در ادامه قرار است چند تا از بهترین هتل های اقتصادی دبی را به شما معرفی کنیم:

هتل حیات ریجنسی کریک دبی

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی کریک دبی یکی از بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب بوده که میتوانید برای داشتن اقامتی رضایت بخش و به یاد ماندنی در سفر به به دبی در آن اقامت داشته باشید؛ از امکانات این هتل میتوان به استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و… اشاره کرد. همچنین این هتل یکی از گزینه های مناسب برای زوج های تازه ازدواج کرده‌ای است که به دنبال هتلی مناسب برای ماه  عسل خود هستند. هتل حیات ریجنسی کریک در منطقه دیره دبی قرار داشته و با اجاره خودرو در دبی میتوانید به راحتی خود را به جاهای دیدنی و توریستی دبی برسانید.

هتل رویال مریدین بیچ

هتل حیات ریجنسی کریک دبی

هتل تولیپ دبی

در منطقه دیره دبی میتوانید هتل های مختلفی را پیدا کنید که مناسب بودجه شما باشد، هتل 4 ستاره تولیپ دبی یکی از آن هتل های است که دارای خدمات و امکانات با کیفیت و متنوعی برای مسافران خود بوده که از بین آنها میتوان به خدمات اسپا، مجموعه آّی، سالن بار، رستوران و .. اشاره کرد؛ همچنین که اگر دسترسی به جاذبه های گردشگری دبی برایتان مهم است باید گفت که این هتل در خیابان البرشا قرار گرفته و دسترسی راحتی را به شما میدهد.

هتل سان اند سنز دبی

اگر که برای خرید به دبی سفر کرده‌اید و کلا به خرید علاقه دارید، هتل سان اند سنز دبی انتخاب مناسب شما خواهد بود چرا که این هتل 3 ستاره در نزدیک مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه قرار داشته و با تنها 20 دقیقه رانندگی میتوانید از این مکان ها دیدن کنید؛ از امکانات این هتل میتوان به خدمات اسپا، سالن بدنسازی، رستوران و کافی شاپ و… اشاره کرد.

هتل هابتور گرند دبی

هتل لاوندر دبی

هتل لاوندر دبی

 

یکی از بهترین هتل های ارزان دبی که در منطقه دیره قرار دارد هتل لاوندر بوده که دسترسی خوبی را به ایستگاه مترو به مهمانان خود میدهد، همچنین این هتل 3 ستاره از امکاناتی همچون خدمات کودکان، سالن کنفرانس، استخر، رستوران، سالن بار و… برخوردار است.

هتل سیتی استار دبی

برای داشتن سفری مدرن اما اقتصادی به دبی پیشنهاد میکنیم تا اقامت در هتل سیتی استار دبی را در نظر بگیرید؛ این هتل 3 ستاره یکی از بهترین گزینه های برای اقامتی ارزان در دبی بوده که فاصله بسیار کمی نیز تا مراکز خرید دبی به مهمان خود ارائه میدهد، از امکانات این هتل می‌توان به زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، استخر و… اشاره کرد.

بهترین هتل های لوکس دبی

قطعا دبی با داشتن حجم عظیمی از مسافران و گردشگران مختلفی که سالانه برای بازدید به این شهر مدرن سفر میکنند، در همه دسته امکاناتی را در نظر داشته و میتوانید بهترین هتل های 5 ستاره دنیا را با بهترین و باکیفیت ترین خدمات در آن پیدا کنید که در ادامه قصد داریم تا چند تا از آنها را به شما معرفی کنیم.

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب قطعا شماره یک لیست لوکس ترین هتل های دبی قرار میگیرد که با کسب 7 ستاره جزو اولین هتل های معروفی است که موفق به کسب این مقام شده است؛ برج العرب دبی که به عنوان نمادی معروف از دبی شناخته میشود بلندترین برج دبی و جهان بوده که دارای 7 طبقه شیشه‌ای در زیر زمین داشته و یکی از خاص ترین هتل های دبی به شمار میرود، هتل برج العرب دبی دارای امکانات رفاهی بسیاری است که از بین آنها میتوان به وجود 9 رستوران بین المللی در آن اشاره کرد.

هتل جمیرا القصر دبی

هتل 5 ستاره جمیرا القصر دبی یکی از بهترین هتل های دبی بوده که فاصله کمی تا ساحل داشته اما با مرکز شهر و فرودگاه فاصله بسیاری دارد، این هتل که در منطقه ال سوفو دبی قرار دارد از امکاناتی همچون صندوق امانات، مینی بار، استخر، جکوزی، 9 رستوران اختصاصی بین المللی، باشگاه بدنسازی، غواصی، موسیقی زنده و … در خود است؛ همچنین که گفتنی است که طراحی آن الهام گرفته شده از داستان های هزار و یک شب میباشد.

بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی

هتل 5 ستاره آرمانی دبی یکی دیگر از بهترین هتل های لوکس دبی بوده که تنها 5 الی 10 دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید دبی فاصله دارد و از امکاناتی همچون سونا، جکوزی، خدمات اسپا، ماساژ، پارکینگ رایگان و.. برخوردار است، لازم به ذکر است که این هتل جزو بهترین هتل های شیخ‌زاد دبی به شمار میرود.

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی با برخورداری از 252 واحد اقامتی از دیگر هتل های لوکس دبی به شمار میرود که در جاده شیخ رشید دبی قرار دارد فاصله کمی آن تا مرکز خرید وافل دبی یکی از امتیازات آن بوده و تنها با 15 دقیقه رانندگی میتوانید خود را به فرودگاه دبی برسانید.

از جمله خدمات این هتل 5 ستاره میتوان به استخر روباز، جکوزی، سالن اسپا، ماساژ، خدمات پرستاری و … اشاره کرد.

هتل 25 ساعت وان سنترال دبی

هتل 5 ستاره 25 ساعت وان سنترال در منطقه تجاری دبی قرار گرفته و فاصله بسیار کمی به مراکز خرید دبی و برج خلیفه دارد؛ از جمله خدمات این هتل  می توان به اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات کانسریج، استخر روباز، باشگاه ورزشی بیلیارد، نگهداری کودکان و … اشاره کرد.

در آخر

در انتها در خاطر داشته باشید برای داشتن تجربه‌ای بهتر از سفر خود از چند هفته پیش از سفر خود اقدام به رزرو هتل و خدمات مورد نیاز خود در سفر کرده تا بهترین تجربه را از سفر برای خود و همراهنتان به ارمغان بی‌آورید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *