دبی سلام
0

کافه چیل اوت دبی

کافه چیل اوت دبی
بازدید 127

کافه چیل اوت دبی، نخستین کافه یخی خاورمیانه

تصور کنید تابستان است و به دبی سفر کرده‌اید و به فکر سرمای زمستان هستید و دلتان کمی بیشتر از هوای خنک بازارها و محل اقامتتان میخواهد؛ کاری که می‌توانید  انجام دهید رفتن به نخستین کافه رستوران یخی خاورمیانه یعنی کافه رستوران یخی چیل اوت دبی است!

اگر هم به تجربه های جدید و رفتن به فضاهای متفاوت علاقه‌مند باشید، قطعا کافه رستوران یخی چیل اوت دبی (Chillout Ice Lounge) میتواند تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب برای شما و همراهنتان باشد.

دما همیشه در این کافه -6 درجه بوده و همه چیز در آن از میز و صندلی گرفته تا دکور و مجسمه و لوستر، ساخته شده از یخ هستند!

در این مقاله از دبی سلام ما قصد داریم تا به سراغ معرفی یکی از کافه های جذاب دبی با چاشنی سرما و یخ برویم، پس تا انتها همراه ما بمانید.

سرمای قطبی در با کافه رستوران چیل اوت دبی

با اینکه کافه های یخی بسیاری در سراسر دنیا و حتی ایران نیز وجود دارد ولی باید بدانید که کافه رستوران یخی چیل اوت دبی یکی از جذاب ترین ها در نوع خود می‌باشد؛ همانطور که گفته شد دما در این کافه همیشه بر روی -6 درجه تنظیم شده که دمایی مناسب برای جلوگیری از آب شدن بیشمار مجسمه ها و نماد های یخی مختلفی است که به صورت هنرمندانه و با ریزترین جزئیات در این کافه ساخته و قرار داده شده‌اند.

مجموعه یخی چیل اوت در سال 2007 توسط سرمایه گذاری به نام شرف هاسپیتالیتی ساخته شد و در سال 2014 نیز مورد بازسازی قرار گرفت.

هنگام ورود به این کافه رستوران نگرانی از بابت سرما و نداشتن لباس مناسب نداشته باشید، چرا که در بدو ورود به کافه یخی چیل اوت دبی به شما لباس های مناسب اعم از کلاه خزدار، دستکش پشمی، ژاکت فوق العاده گرم، جوراب و کفش داده می‌شود که پس از پوشیدن آنها دقایقی را در منطقه‌ی حائل یا بافر شده سپری میکنید، دمای این منطقه -5 درجه بوده که دمایی مناسب برای آمادگی و سازگاری بدن شما با هوای سرد میباشد.

گفتنی است برخلاف بسیاری دیگر از کافه های یخی که تنها به سرو نوشیدنی های سرد مشغولند در این کافه رستوران می‌توانید  انواع غذا و نوشیدنی های گرم را نیز سفارش داده و نوش جان کنید.

در سالن اصلی این کافه رستوران می‌توانید  از مجسمه های عظیم الجثه که با نورپردازی های زیبا و با جزئیات ریز و دقیق ساخته شده‌اند دیدن کرده و لذت ببرید.

کافه چیل اوت دبی

کافه شاپ چیل اوت دبی

بخش خوشمزه کافه چیل اوت دبی

نکته ای که نخست باید به آن بپردازیم و قابل توجه است این بوده که کافه رستوران چیل اوت دبی اولین کافه یخی در جهان بوده که به سرو غذا و نوشیدنی گرم میپردازد.

شما می‌توانید  پس از گشت و گذار در محیط کافه و لذت بردن از مجسمه های هنری زیبا و ظریف این کافه، بر روی صندلی های یخی خود جا خوش کرده و یک فنجان شکلات داغ و یا چای و قهوه موردعلاقه‌تان را نوش جان کنید.

حتی می‌توانید  در صورت تمایل کوکتل و نوشیدنی مورد علاقه خود را در لیوان های یخی میل کرده و یا از بین انواع ساندویچ، سوپ، چای، انواع دسر و شیرینی و… دیگر خوشمزه های منوی متنوع این کافه رستوران یخی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

چطور به کافه رستوران یخی چیل اوت دبی بریم؟

این کافه رستوران در طبقه همکف مرکز تجاری تایم اسکوئر سنتر دبی (Times Square Center) قرار گرفته و برای رفتن به آن نخست باید خود را به این مرکز تجاری برسانید.

اگر قصد استفاده از اتوبوس را دارید می‌توانید  با استفاده از خط 12 و  F26 خود را به مرکز تجاری تایم اسکوئر سنتی دبی برسانید. همچنین اگر که در زمان رزرو هتل دبی خود، گزینه ترانسفر را انتخاب کرده باشید، می‌توانید  به کمک ترانسفر هتل خود را به این مرکز برسانید.

آدرس کافه رستوران یخی چیل اوت دبی: امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید (E11)، مرکز خرید Times Square

ساعات کاری کافه رستوران یخی چیل اوت دبی: همه روزه از ساعت 10:00 لی 22:00

چرا به کافه رستوران یخی چیل اوت بریم؟

دلایلی که میتواند رفتن به این کافه رستوران را برایتان جذاب تر از قبل کند:

– در این کافه رستوران می‌توانید  در نخستین سالن یخی خاورمیانه وعده غذایی خوشمزه‌ای را در دمای -6 درجه نوش جان کنید.

– تمامی دکوراسیون، میز و صندلی، مبلمان و هر آنچیزی که فکرش را کنید در این رستوران از یخ ساخته شده است.

– امکان تماشای آثار هنری ظریف و زیبا را همراه با بهترین و هنرمندانه ترین نورپردازی ممکن را دارید.

– تنها در این رستوران می‌توانید  وعده غذایی و نوشیدنی های گرم را سفارش دهید.

کافه چیل اوت دبی

کافه چیل اوت در دبی

نکاتی برای شما پیش از بازدید از کافه یخی چیل اوت دبی

پیش از اینکه در سفرتان به دبی به کافه رستوران یخی چیل اوت سری بزنید بهتری است تا چند نکته را در خاطر داشته باشید:

– در صورت همراه داشتن نوزاد و یا کودک خردسال از داشتن لباس گرم جهت جلوگیری از سرماخوردگی ایشان اطمینان حاصل فرمایید.

– لباس گرم از خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه میشود اما شلوار در بین گزینه های موجود نیست، پس هنگام بازدید این نکته را در نظر داشته باشید.

– اجباری به سفارش غذا و نوشیدنی در این کافه رستوران یخی نبوده و می‌توانید  تنها از فضای آن دیدن کرده و عکس بگیرید.

– جهت ورود مستلزم به پرداخت هزینه ورودی میباشید.

– بازدید از این مجموعه نهایتا 45 دقیقه از زمان شما را میخواهد.

– می‌توانید  به صورت گروهی از این کافه رستوران دیدن کنید که حداکثر نفرات شما می‎بایست 10 نفر باشد.

– در صورت تمایل می‌توانید  مراسمات و رویدادهای همچون جشن تولد را در این رستوران برگزار کرده و یا به صورت خصوصی این کافه رستوران را جهت فیلمبرداری و عکسبرداری اجاره کنید.

سخن آخر

کافه رستوران یخی چیل اوت دبی به معنای واقعی فضایی است آمیخته از هنر و ظرافت که می‌توانید  این موضوع را به خوبی در طراحی فضا، مجسمه ها، نماد ها، طرح ها، رنگ ها و نورپردازی های که به شکل ماهرانه‌ای ایجاد شده‌اند و شکلی و شمایلی جذاب را به نگاه بیننده هدیه میدهند را ببیند. مطمئنا در سفرتان به دبی یکی از مکان های که در یادتان خواهد ماند و تبدیل به تجربه‌ای شیرین و خاطره‌ای به یاد ماندنی برایتان خواهد شد، کافه رستوران یخی چیل اوت دبی است پس پیشنهاد میکنیم تا در سفرتان به دبی حتما از این کافه یخی دیدن کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *