دبی سلام
0

معرفی مدارس ایرانی در دبی

معرفی مدارس ایرانی در دبی
بازدید 124

معرفی مدارس ایرانی در دبی

از مهم ترین اساس هر جامعه‌ای آموزش و پرورش آن بوده که از مهمترین عوامل تاثیر گذار در زندگی افراد و آینده شغلی و اجتماعی آنها است و از همین رو یکی از مهمترین و ارزشمندترین مراکز برای ایرانیان ساکن دبی مدارس ایرانی دبی میباشد. اگر که قصد مهاجرت به دبی را دارید و یاساکن این کشور هستید و فرزند محصل دارید، بهتر است تا در ادامه این مقاله همراه دبی سلام بمانید چرا که قصد داریم تا در ادامه این مقاله شما را با 6 تا از بهترین مدارس ایرانی دبی آشنا کنیم. این مدارس با دارا بودن از استانداردهای بین المللی و کیفیت آموزش بالا جزو بهترین و مناسب ترین فضای های آموزش در دبی به شمار میروند که میتوانند محلی مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد فرزندان فارسی زبان شما باشد. علاوه بر معرفی مدارس ایرانی قرار است تا به ارائه توضیحاتی از شرایط عمومی و کلی مدارس ایرانی در دبی بپردازیم تا با والدین بتوانند با داشتن اطلاعات کاملتر و جامع، به انتخاب درست و موفقی دست پیدا کنند تا آینده تحصیلی روشنی را برای فرزندان خود رقم بزنند.

مدرسه ایرانی پسرانه توحید دبی

مدرسه پسرانه توحید در سال 1957 با موافقت شیخ رشید و با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در دبی تاسیس شد و نخستین مدرسه خصوصی ایرانی در دبی به شما میرود.

مدرسه توحید دبی در ابتدا دارای 6 کلاس مختلط همراه با 210 دانش آموز که مشغول به تحصیل بودن فعال بود تا در نهایت و در سال 1980 به دو مدرسه مجزا دخترانه و پسرانه تفکیک شد. مدرسه جدید و دخترانه توحید در سال 2007 پذیرایی دانش آموزان دختر شد که با مساحتی 20000 کیلومتری در القوز دبی واقع شده است. از خصوصیات این مدرسه میتوان به محوطه بزرگ و  امکانات بالای آن اشاره کرد؛ این مدرسه دارای نظام های آموزشی مدرن در کنار ترویج آموزش ها و ارزش های اسلامی است.

معرفی مدارس ایرانی در دبی

مدرسه ایرانی پسرانه توحید دبی

مدرسه ایرانی دخترانه توحید دبی

این مدرسه که به مرکزی برای تعالی آموزش فارسی در بین مدارس امارات شهرت دارد؛ هدفی برای فراهم کردن محیطی آموزشی پویا برای دانش آموزان ایرانی مقیم دبی داشته که دارای بالاترین کیفیت آموزشی همراه با غنی سازی فرهنگی است. همچنین مدرسه دخترانه توحید با داشتن برنامه درسی جامع ارزش های سنتی ایران را همراه با آموزش های مدرن ادغام کرده و میتوانید از بابت تحصیلات عالی فرزندان خود اطمینان خاطر داشته باشید.

این مدرسه با داشتن محیطی بزرگ، شرایطی را برای شکوفایی استعداد کودکان فراهم کرده تا بتوانند در کنار رشد و تحصیل علایق و مهارت های خود را کشف و شکوفا کنند و با توسعه مهارت های تفکر خود در کنار جدیدترین متدهای روز آموزشی، آینده‌ای درخشان را برای خود رقم بزنند.

مدرسه ایرانی سلمان فارسی دبی

سابقه برجسته در پیشرفت تحصیلی و غنی سازی فرهنگی از سوابق مهم مدرسه سلمان فارسی در دبی بوده؛ این مدرسه در سال 1374 تاسیس شده و همواره سعی در به روز نگه داشتن استاندارد های آموزشی خود در سطح بین الملل بوده و میتوانید سابقه درخشن آن را از روی تعداد فارغ التحصیلان موفق این مدرسه که در کالج های دبی و دیگر دانشگاه های سراسر جهان مشغول تحصیل هستند را مشاهده کنید.

مدرسه سلمان فارسی دارای یک پردیس وسیع با امکانات مختلفی همچون کتابخانه مجهز، امکانات ورزشی، آزمایشگاه های علوم پیشرفته تبدیل به محیط عالی برای رشد و پرورش همه جانبه دانش آموزان خود شده است. فرهنگ ایرانی و ارزش های دینی از مواردی است که در کنار موضوعات علمی برای به دانش آموزان ایرانی آموزش داده میشود. گفتنی از رسالت های دیگر این مدرسه برگزاری جشن های فرهنگ، حفظ و ترویج میراث ایرانی در بین دانش آموزان فارسی زبان است.

مدرسه ایرانی خدیجه کبری دبی

مدرسه خدیجه کبری دبی را میتوان از قدیمی ترین مدارس ایرانی امارات دانست که دارای دوره های آموزش و پرورشی گوناگونی است که توسط اساتید مجرب برای دانش آموزان ایرانی در محیطی بزرگ و سرسبز برگزار میشود. مدرسه خدیجه کبری دبی توانسته در سالهای گذشته (2023 به قبل) رتبه قابل قبولی را در بین مدارس دبی در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان وزارت تعلیم و تربیت امارات یعنی KHDA در بخش های مختلف خود کسب کند.

مدرسه ایرانی خصوصی دخترانه ادب دبی

این مدرسه که در سال 1368 با تایید وزارت آموزش و پرورش ایران و امارات تاسیس شده است، اولین مدرسه خصوصی بین المللی ایرانی خارج از کشور و تنها مدرسه دخترانه بین المللی خصوصی ایرانی در خاورمیانه بوده که دارای دو شعبه تحصیلی برای دختران و پسران در دبی است؛ گفتنی است که این مدرسه از قدیمی ترین و بهترین مدارس ایرانی در دبی به شمار میرود.

معرفی مدارس ایرانی در دبی

مدرسه ایرانی سلمان فارسی دبی

مدرسه ایرانی خصوصی پسرانه ادب دبی

مدرسه خصوصی ادب از مقطع مهد کودک تا ابتدایی و متوسطه خدمات آموزشی برای دانش آموزان ایرانی مقیم دبی داشته و در مجاورت مرکز البوستان در القصیص 1 دبی قرار دارد. مدرسه ادب از بهترین مدارس ایرانی در دبی محسوب میشود که از نظام آموزشی ایران پیروی میکند و با داشتن امکانات آموزشی پیشرفته به آموزش آنها همراه با زبان فارسی مشغول است.

این مدرسه به داشتن تعهد خود در آموزش باکیفیت و بالا در دبی شناخته میشود و از مهمترین مراکز آموزشی برای پرورش ذهن دانش آموزان از مهد کودک تا مقطع پیش دانشگاهی به شمار رفته که دانش آموزان میتوانند در محیطی امن و پویا در مسیر علمی خود پیشرفت کند.

مدرسه ایرانی در دبی

در این مقاله به معرفی 6 تا از بهترین مدارس ایرانی در دبی پرداختیم، مدارس توحید، خدیجه کبری و سلمان فارسی از بهترین مدارس ایرانی در دبی هستند که با داشتن دانش به روز و همراه با امکانات پیشرفته به آموزش و پرورش فرزندان فارسی زبان شما مشغول هستند؛ با این حال اگر که تحصیل در دبی مورد نظر شما نیست و به دنبال تحصیل فرزندان خود در بهترین دانشگاه های پیشرفته کشور های مختلف هستید، بهترین انتخاب ها برای شما میتواند در بین مدارس بین المللی با سیستم آموزش انگلیسی و یا آمریکایی باشد، همچنین برای تحصیل در مدارس انگلستان و کانادا که دارای دیپلم بین المللی معتبر هستند میتوانند گزینه‌ای مناسب برای داشتن آینده‌ای تحصیلی درخشان برای فرزندان شما باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *