دبی سلام
0

معرفی بهترین کافه های دبی

معرفی بهترین کافه های دبی
بازدید 132

معرفی بهترین کافه های دبی

یکی از تفریحاتی که هنگام سفر به مکانی جدید و تازه در بین مسافران و گردشگران محبوب شده است، رفتن به کافه ها و رستوران های شهر مقصد بوده؛ از آنجایی که کافه گردی یکی از تفریحات محبوب و پرطرفدار این روزها به شمار میرود، اینکه با بهترین کافه های مقصد مسافرت خود آشنا باشید بسیار به شما کمک خواهد کرد؛ از آنجایی که دبی یکی از پرطرفدارترین شهر های توریستی در جهان به شمار میرود و سالانه گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر جهان به خود جذب میکند تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین دبی سلام به سراغ معرفی چندتا از بهترین کافه های دبی رفته و با یک دیگر به بررسی کافی شاپ های دبی بپردازیم.

پس اگر که قصد دارید با تور دبی به این شهر مدرن و توریستی سفر کنید همراه دبی سلام برای اطلاع از جدیدترین اخبار دبی بمانید.

کافه تام اند سرژ دبی (tom & serg)

از بارزترین ویژگی های این کافه که باعث محبوبیت آن در بین مسافران تور دبی شده است، قهوه های بی نظیری است که دراین کافه سرو میشود، با این توصیف اگر که نوشیدنی موردعلاقه‌تان قهوه است پیشنهاد میکنیم تا حتما سری به کافه تام اند سرژ دبی بزنید.

علاوه بر قهوه منوی این کافه دارای انواع غذاهای لذیذ و جذابی بوده که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید.

کافه تام اند سرژ دبی طراحی جالبی نیز داشته و در دو طبقه در الکئوز دبی قرار دارد؛ در نتیجه اگر به دنبال کافه‌ای برای دورهمی دوستانه و یا خانوادگی هستید و یا برای کار کردن نیاز به فضای جدید و جذاب همراه با خوراکی های خوشمزه دارید، کافه تام اند سرژ دبی انتخابی عالی برای شما خواهد.

معرفی بهترین کافه های دبی

کافه تام اند سرژ دبی

کافه بیکر اند اسپایس دبی

در نزدیکی آب نمای دبی یکی دیگر از بهترین کافه های دبی بوده که میتوانید برای داشتن وعده‌ای خوشمزه و دلچسب در کنار نوشیدنی های جذاب در سفرتان به دبی امتحان کنید. از جذابیت های این کافه تراس بزرگ آن بوده که نمایی چشمگیر از آبنمایی دبی را در اختیار شما قرار میدهد. همچنین جالب است بدانید که کافه بیکر اند اسپایس در یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید دبی یعنی بازار البهار قرار داشته که میتوانید پس از انجام خرید های خود جهت استراحت و تجدید قوا برای صرف نوشیدنی و یا وعده‌ای خوشمزه به آن مراجعه کنید.

کافه کرامبز الیزه دبی

کافه کرامبز دبی یکی از معروف ترین کافه های دبی بوده که در جاده شیخ زاید دبی قرار گرفته است، این کافه که به داشتن منوی متنوع و جذابش معروف است دارای فضای خانوادگی و جذاب بوده که میتوانید همراه با دوستان و خانواده خود از آن دیدن کرده و از غذاهای خوشمزه و دلچسب آن نوش جان کنید.

رستوران و کافی شاپ پیر کاگنیه دبی

همانطور که از نام این کافه معلوم است، کافه ای فرانسوی بوده و میتوانید از انواع غذاهای لذیذ فرانسوی که در کافه پیر کاگنیه دبی سرو میشود لذت ببرید. اگر به دنبال مکانی شیک و لوکس در دبی هستید پیشنهاد میکنیم تا حتما به این کافه لوکس دبی بروید، اگر که کافه پیر کاگنیه دبی رفتید پیشنهاد میکنیم تا از نوشیدنی های محبوب این کافه همچون گواوا، نوشیدنی گلبرگ رز و چای سبز و انبه آن امتحان کنید.

منظره این کافه فرانسوی پیر کاگنیه دارای تراسی رو به نهر دبی بوده و منظره‌ای چشمو‌نواز و زیبا را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

معرفی بهترین کافه های دبی

کافه کرامبز الیزه دبی

کافه مانچ دبی

بیشتر افراد طرفدار مکان های دنج و خلوت هستند و اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید پیشنهاد ما به شما کافه مانچ دبی است که در یک کتاب فروشی محلی قرار دارد، با این حساب میتوانید با یک تیر دو نشان زده و در کنار لذت بردن از کتاب خواندن از نوشیدنی های جذاب و دلچسب این کافه نیز بهره ببرید.

کافه نوفرا دبی

از دیگر کافه های فرانسوی دبی که پاتوق افرادی است که به فضاهای خانوادگی و لوکس و شیک علاقه دارند، کافه نوفرا دبی بوده که دارای منوی متنوع و جذاب از انواع دسر ها، پیش غذاها و نوشیدنی های طبیعی در خود است. این کافه در جی ال تی دبی قرار گرفته و ساعت کاری آن هر روزه از ساعت 8:00 الی 22:00 میباشد.

کافه ملویلو دبی

کافه ملویلو دبی برخلاف آنکه در شهری دبی و مهمتر از آن محله‌ای مدرن در دبی یعنی محله میردف دبی واقع شده است، دارای معماری و طراحی سنتی و قدیمی بوده که با وارد شدن به آن حس و حال زیبا و قدیمی آن را احساس خواهید کرد. کافه ملویلو دارای منوی معروفی نیز بوده و گفتنی است که این کافه کوچک و دنج در دبی تنها در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7:00 الی 22:00 فعال است.

در آخر

در این مقاله از دبی سلام به معرفی چندتا از معروف ترین کافی شاپ های دبی پرداختیم تا زمانی که به دبی سفر کردید و به دنبال مکانی برای گذراندن اوقات خود با خانواده و دوستان خود هستید بتوانید به راحتی و با کمک لیست بالا به انتخاب کافی شاپ مورد نظر خود اقدم کنید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *