دبی سلام
0

معرفی اقامتگاه سنتی در دبی

معرفی اقامتگاه سنتی در دبی
بازدید 151

معرفی اقامتگاه سنتی در دبی

شهر های توریستی و معروف به طور معمول در خود هتل های بسیاری را جای داده‌اند تا بتوانند پذیرایی حجم مسافران و گردشگرانی باشند که سالانه از این شهرها بازدید میکنند، دبی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در خود انواع مختلف های لوکس و لاکچری تا هتل های دو ستاره و سه ستاره را در خود جای داده است؛ در این بین نیز بعضی از افراد دوست دارند تا اقامتی متفاوت و سفری لوکس تری را به دبی داشته باشند.

یکی از راه های که میتوانید به این خواسته خود برسید انتخاب محل اقامتی منحصر به فرد و خاص جهت اقامت در دبی است؛ برای اینکار نیز شما میتوانید در بین اقامتگاه های دبی به جستجو بپردازید، این اقامتگاه ها دارای خدماتی ویژه و VIP برای مهمانان خود هستند که با توجه به کم بودن تعداد اتاق های اقامتگاه های سنتی مهمانان آنها از خدمات با کیفیت تر و مطلوب تری برخوردار هستند؛ پس اگر که به دنبال تجربه اقامتی متفاوت و منحصر به فرد در دبی هستید پیشنهاد میکنیم تا در ادامه مقاله دبی سلام که به معرفی 3 اقامتگاه سنتی در دبی پرداخته‌ایم همراه ما باشید.

بهترین اقامتگاه سنتی در دبی کدام است؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین اقامتگاه های سنتی دبی برویم بهتر است تا در ابتدا توضیحی کوتاه در رابطه با اقامتگاه سنتی داده و بیشتر با این نوع از اقامتگاه ها آشنا شویم؛ اقامتگاه های سنتی نوعی از هتل ها و اقامتگاه های هستند که مسافران برای چند روز میتوانند در آنها اقامت داشته باشند، در این اقامتگاه ها سرویس ها و خدمات متفاوت و مدرنی به مسافران ارائه میشود که تجربه‌ای منحصر به فرد و خاص را به افراد ارائه میدهد. بیشترین موضوعی که توجه افراد و مسافران را برای اقامت در این اقامتگاه ها ترغیب میکند معماری و فضای سنتی و قدیمی این اقامتگاه ها است.

معمولا نیز به جهت داشتن دسترسی راحت تر برای مهمانان این نوع اقامتگاه ها در محله های پر رفت و آمد شهر ساخته میشوند که همین موضوع نیز دسترسی راحت تری را به امکانات شهری ایجاد میکند. اقامتگاه های سنتی را میتوان همانند بوتیک هتل های دانست که ویژگی های مشابه متعددی با یکدیگر دارند. برای مثال هر دوی این اقامتگاه ها حاصل بازسازی یک بنای قدیمی و سنتی بوده تا افراد را بهتر و بیشتر با فرهنگ و تاریخ شهر مقصد آشنا کنند.

دیگر خدمات مشابهی که در اقامتگاه های سنتی و بوتیک هتل ها میتوانید دریافت کنید وجود رستوران ها و کافه های تمام وقت در محوطه خود هستند که میتوانید در هر زمانی که دلتان خواست غذای مورد علاقه خود را میل کنید. نکته مهمتر اینکه این غذاها در واقع خوراک و غذای محلی همان منطقه است.

حال که کمی با اقامتگاه های سنتی و نقاط تشابه آن با بوتیک هتل ها آشنا شدید بهتر است تا به موضوع اصلی خود یعنی معرفی اقامتگاه های سنتی دبی بپردازیم.

اقامتگاه سنتی آل سیف

هتل و اقامتگاه آل سیف دبی یکی از اقامتگاه های است که میتوانید برای داشتن تجربه اقامتی منحصر به فرد در دبی آن را انتخاب کنید؛ این اقامتگاه دارای 200 اتاق مجهز و مجزا بوده که امکانات متنوعی را ارائه میدهد. علاوه بر خدمات رفاهی با رزرو اتاق در این هتل سنتی میتوانید از امکانات تفریحی که این هتل در نظر گرفته مانند باشگاه بدنسازی، سونا و استخر روباز بهره ببرید. علاوه بر آنکه میتوانید از سالن بازی آن که مناسب انجام ویدئو گیم، بازی های آرکید، پوکر و… استفاده کنید.

گفتنی است که هتل آل سیف دبی در نزدیکی نهر دبی با فاصله 1 دقیقه و دبی مال دبی با فاصله 15 دقیقه میباشد.

امکانات دیگر اقامتگاه و هتل آل سیف دبی:

– بار

– بوفه صبحانه

– کافه

– 2 رستوران محلی و بین المللی

– مرکز تجاری داخلی

– خدمات خشکشویی

معرفی اقامتگاه سنتی در دبی

اقامتگاه و هتل سنتی آل سیف

اقامتگاه سنتی و آبگرم کورتیارد عربی

اقامتگاه سنتی کورتیارد عربی دبی در خود 173 اتاق مجزا را جای داده است که دارای شیشه های دوجداره هستند این موضوع سبب آن شده تا اقامتی آرام و با آرامشی را در این هتل تجربه کنید؛ همچنین که این اقامتگاه دارای خدمات و سرویس های  VIP  برای مسافران خود داشته که برخی از آنها شامل سونا، ماساژ، حمام ترکی، مرکز سلامت، آبگرم، استخر روباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب و … بوده؛ همچنین نکته‌ای جالب در رابطه با این اقامتگاه سنتی دبی وجود خدمات نگهداری اطفال بوده که به وسیله آن میتوانید با خیالی راحت تر به ماجراجویی و سفر خود برسید.

معرفی اقامتگاه سنتی در دبی

اقامتگاه سنتی و آبگرم کورتیارد عربی

اقامتگاه سنتی آرت XVA

این هتل برعکس دو اقامتگاه پیشین از تعداد اتاق های کمتری برخوردار است و تنها 13 اتاق را برای میزبانی از مهمان خود دارد، همچنین در صورتی که مایل به استفاده از پارکینگ این اقامتگاه هستید موظف به پرداخت هزینه‌ای جداگانه برای آن میباشد. از خدمات دیگری که در این هتل میتوانید استفاده کنید، استفاده از گاوصندوق های است که این اقامتگاه جهت نگهداری از اشیاء با ارزش در اختیار شما قرار میدهد.

امکانات دیگر اقامتگاه و هتل آرت XVA دبی:

– خدمات پرستاری نوزادان و اطفال

– ترانسفر

– نظافت اتاق

-خشکشویی

– اتوبوس شاتل

معرفی اقامتگاه سنتی در دبی

اقامتگاه سنتی آرت XVA

در انتها

در این مقاله از دبی سلام شما را با 3 تا از بهترین اقامتگاه های سنتی دبی آشنا کردیم که به جهت داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد و متفاوت در دبی میتوانید در بین آنها انتخاب کرده و خاطره‌ای به یاد ماندنی را از اقامت در آنها به یاد بسپارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *