دبی سلام
0

فود کورت تایم آوت مارکت دبی

فود کورت تایم آوت مارکت دبی
بازدید 72

فود کورت تایم آوت مارکت دبی

غذا یکی از راه های است که میتوانید به طور عمیق تر و بیشتر با فرهنگ های مختلف یک شهر و یا ملت آشنا شوید، در واقع با سفر به هر جایی علاوه بر دیدن از جاذبه های تاریخی و تفریحی آن برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فرهنگ آن کشور و اطلاعاتی در رابطه با شهر مقصد، حتما باید از خوراک و غذاهای محلی و مورد استفاده  شهر مقصد خود امتحان کنید، از سمتی دیگر یکی از لذت های خوشمزه سفر کردن به جاهای جدید و تازه امتحان کردن غذاهای خوشمزه و جذابی است که توسط مردم آن طبخ و مصرف میشود.

همچنین صرف وعده های غذایی خوشمزه در سفر باعث میشود تا کیفیت سفرتان چند برابر بیشتر و لذت بخش تر شود.

در این مقاله از مجله آنلاین گردشگری دبی سلام قصد داریم تا شما را با دیگر رستوران های باقی مانده از مجموعه رستوران تایم آوت مارکت دبی آشنا کنیم؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

Little Jun’s

Little Jun’s دبی

معرفی رستوران تایم آوت مارکت دبی

رستوران تایم آوت مارکت دبی یا time out market از بهترین فود کورت های دبی بوده که در خود 17 رستوران مختلف، همراه با 3 بار مجزا را جای داده است که میتوانید به صرف انواع غذاهای مختلف محلی و بین المللی فرهنگ و دیار مختلف بپردازید.

این رستوران که در طبقه بالای سوق البهار دبی قرار دارد، یکی از بهترین گزینه های شهر دبی برای صرف یک وعده غذای به یاد ماندنی برای مسافران و گردشگران تور دبی محسوب میشود.

شما میتوانید برای قرار های کاری و یا عاشقانه خود یا حتی در صورتی که دارای مهمانی هستید که چندان با ذائقه غذایی ایشان آشنا نیستید به رستوران تایم آوت مارکت دبی رفته تا تجربه‌ای منحصر به فرد را در کنار عزیزانتان برای صرف یک وعده خوشمزه به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز داشته باشید.

آدرس: منطقه دان تاون، سوق البهار

 

Little Jun’s

 رستوران Little Jun’s را میتوان یکی از رستوران های منحصر به فرد مجموعه رستوران  تایم آوت مارکت دبی دانست که در آن میتوانید انواع غذاهای ترکیبی آسیایی و آمریکایی را که به صورت حرفه‌ای و هنرمندانه‌ای با یکدیگر ترکیب شده‌اند را امتحان کرده و از طعم بینظرشان لذت ببرید.

از معروف ترین غذاهای این رستوران  میتوانید به بال مرغ سرخ شده کره‌ای در سویا کنجدی ترد، استیک گوشت به سبک هنگ کنگ و رول خرچنگ مخصوص سرآشپز اشاره کرد.

 

لیبان اثر آلو بیروت

به غذاهای لبنانی علاقه دارید؟ رستوران لیبان اثر آلو بیروت یکی از شعبه های رستوران  الو بیروت بوده که میتوانید انواع غذاهای ارزان و محبوب خیابانی اصیل لبنانی را سفارش داده و از طعم بی نظیر آنها لذت ببرید.

رستوران لانا لوسا

تخصص این رستوران  غذاهای پرتغالی بوده و جالب است بدانید که به محض باز شدن این رستوران  در سال 2020 به سرعت  نام این رستوران در سراسر دبی پیچیده و تبدیل به یکی از بهترین رستوران های بین المللی این شهر شده است؛ از بین غذاهای این رستوران میتوان به غذاهای خاصی همچون bacalhau و pasteis de nata اشاره کرد.

کافه رستوران قهوه بون

اگر ک از عاشقان قهوه هستید، کافه قهوه بون تایم آوت مارکت دبی دارای بهترین قهوهای است که میتوانید در سفر خود امتحان کنید، این کافه که متخصص در زمینه قهوه است، دارای بهترین قهوه های عربیکا از مزارع اتیوپی بوده که بسیار در بین گردشگران و مسافران تور دبی معروف و محبوب میباشد.

در کنار قهوه میتوانید از رول های دارچین و نان تست آووکادو در کنار کرافین کینوا این کافه لذت ببرید.

رستوران BB Social Dining

این رستوران یکی از محبوب ترین رستوران های این فو کورت بوده که دارای انواع غذاهای محلی خوشمزه ای است که توسط سرآشپزان محلی که گرد هم آمده‌اند طبخ و سرو میشود. از سرآشپزان محلی فعال در این رستوران  میتوان سرآشپزانی همچون الکس استامپ، هاتم ماتار و ریف عثمان را نام برد.  

لیبان اثر آلو بیروت

رستوران لانا لوسا

رستوران à la grecque

این رستوران مفهومی توسط سرآشپز آتاناسیوس کارگاتزیدیس به طور انحصاری و خاص مختص به رستوران تایم آوت مارکت دبی ایجاد شده که دارای غذاهای خاص مدیترانه‌ای است که به صورت نوآورانه سرو میشوند. این رستوران دارای منوی از انواع غذاهای یونانی اصیل همراه با دستورالعمل های سنتی است که توسط بهترین و تازه ترین مواد اولیه طبخ و برای مشتریان آن سرو میشود و از انتخاب های منتخب در این رستوران میتوان به مواردی همچون  هالومی کال پخته شده با کیپر، سالاد یونانی با سس ماهی تن همراه با سیب زمینی سرخ شده یونانیه به سبک ساگاناکی اشاره کرد.

سخن آخر

 رستوران تایم آوت مارکت دبی یکی از بهترین رستوران های دبی بوده که شامل 17 رستوران با کیفیت و جذاب همراه با 3 بار مجزا از یکدیگر بوده که در سوق البهار دبی قرار گرفته است، برای صرف یک وعده غذایی منحصر به فرد و به یاد ماندنی در یکی از رستوران های این فودکورت میتوانید با رزرو تور دبی در کنار داشتن سفری به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز به این شهر مردن و لوکس، طعم غذاهای خوشمزه فود کورت تایم آوت دبی را نیز تجربه کنید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *