دبی سلام
0

شب ها در دبی کجا بریم؟: راهنمای گردش در شب دبی

شب ها در دبی کجا بریم؟
بازدید 176

شب ها در دبی کجا بریم؟: راهنمای گردش در شب دبی

معمولا شهر های توریستی و مقاصد گردشگری از آن دسته مکان های هستند که خواب در آن چندان معنایی ندارد و زندگی همواره در آن در جریان است، دبی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و شهری شب‌زنده دار محسوب میشود که میتوانید در تاریکی شب نیز درون چراغ ها و نورهای رنگارنگ و جذابی که دبی را محاصره کرده‌اند به ادامه گردش و تفریح خود بپردازید.

اگر که شما نیز از مسافران شب دوستی هستید که ترجیح میدهد تا شب های به تفریح بپردازید دبی یکی از بهترین مقاصد برای شما به حساب می‌آید؛ پس اگر که شما هم قصد دارید تا سفری به دبی داشته باشید و به دنبال پیدا کردن بهترین تفریحات دبی در شب هستید؛ در این مقاله از دبی سلام قصد داریم تا به شما محبوب ترین مکان های دبی برای تفریحات شبانه و تجربه زندگی هیجان انگیز شبانه در دبی را معرفی کنیم؛ پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

جاذبه های شبانه دبی

در ادامه قرار است تا به بررسی و معرفی تفریحات و جاذبه های شبانه هیجان انگیز در دبی بپردازیم:

آکواریوم و باغ وحش زیر آب (Dubai Aquarium & Underwater Zoo)

یکی از شگفت انگیز ترین مکان های که در شب میتوانید به بازدید از آن مشغول شوید آکواریوم و باغ وحش زیر آّ دبی بودخ که میتوانید با قدم زدن در یک آکواریوم 48 متری از انواع موجودات دریایی دیدن کرده و شگفت زده شوید. این آکواریوم که یکی از جذاب ترین مکان ها و جاذبه دیدنی در دبی بوده این امکان را به شما میدهد تا در فضایی جذاب و کودکانه به دیدن حیوانات جذاب دریایی بپردازید و حتی در صورت تمایل به غواصی در آن نیز مشغول شوید!

آدرس: دبی مال، طبقه 2

زمان: دوشنبه تا جمعه 10:00 الی 23:00؛ شنبه و یکشنبه 10:00 الی 24

شب ها در دبی کجا بریم؟

آکواریوم و باغ وحش زیر آب

برج خلیفه (Burj Khalifa)

برج خلیفه دیگر نیازی معرفی ندارد چرا که یکی از معروف ترین مکان ها و جاذبه های گردشگری در دبی بوده که از قضا مناسب برای انجام تفریحات شبانه است؛ این برج که لقب بلندترین آسمان خراش دنیا را به دنبال دارد یکی از شاخص های دبی بوده که چه در روز و چه در شب بسیار چشمگیر و دیدنی است. همانطور که گفتیم شهرت این آسمان خراش به بلندای آن بوده و شما با رفتن به طبقه 124ام منظره‌ای نفس گیر را شاهد خواهید بود. همچنین که میتوانید در این برج سوار سریعترین آسانسور جهان شده و از مناظر جذاب و مسحور کننده پیش روی خود دیدن کنید و شبی خاطره انگیز را برای خود و همراهنتان به یادگار بگذارید.

آدرس: بلوار محمد بن راشد 1، مرکز شهر دبی

زمان: 19:00 الی 23:00

خور یا نهر دبی (Dubai Creek)

 در میان شهر دبی، نهر ب شوری قرار گرفته که به طور سنتی برای حمل و نقل و تجارت از آن استفاده میشود، این نهر آب شور که یه بندر طبیعی به طول حدود 9 مایل به سمت داخل بوده از مهم ترین مناطق دیدنی در دبی در شب بوده که میتوانید با خرید بلیط کشتی کروز   Dhow به سپری کردن شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز مشغول شوید. میتوانید از غذاهای خوشمزه همراه با موسیقی زیبا و نمایش جذاب رقص تانورا لذت ببرید. علاوه بر آن میتوانید در نزدیکی اسکله نشسته و از دیدن مناظر زیبایی شهر لذت ببرید.

آدرس: امارت متحده عربی، دبی

زمان: 3 ساعت در شب

شب ها در دبی کجا بریم

خور یا نهر دبی

صحرای عربستان (The Arabian Desert)

صحرای عربستان دیگر نیازی به توضیح ندارد چرا که یکی از تفریحاتی که در بین مسافران و گردشگران دبی رایج  بوده صحرا گردیبا تمام فعالیت های متعدد خودش همچون تپه‌نوردی، شتر سواری، اسکی روی شن و دوچرخه سواری در بین مسافران دبی تبدیل به یکی از تفریحات محبوب و پرطرفدار شده است. انجام این تفریحات در شب حال و هوای دیگری خواهد داشت در کنار صرف شام در بین شن های عربستان همراه با نمایش رقص تانورا، نمایش های آتش بازی و رقص شکم که میتواند شبی خاطره‌انگیزی را برایتان به ارمغان بیاورد. اگر که به دنبال داشتن شبی رمانتیک و عاشقانه با همسرتان هستید پیشنهاد میکنیم تا شبی را در صحرای عربستان همراه با فرهنگ بادیه نشینی بگذرانید و از تماشای ستاره ها همراه با شریکتان لذت ببریدو

مکان: سایت های متعددی وجود داشته که محبوب ترین آن تپه های سرخ آل هیبابا میباشد.

زمان: دوشنبه تا جمعه 10:00 صبح الی 23:00؛ شنبه و یکشنبه 10:00 الی 24:00

شب ها در دبی کجا بریم؟

صحرای عربستان

اقامتگاه ساحلی جمیرا و مارینا دبی (Jumeirah Beach Residence And Dubai Marina)

اگر به دنبال این هستید تا در جریان زندگی باشید و در مکانی پر از جنب و جوش شب خود بگذرانید پیشنهاد میکنیم تا سری به دبی مارینا بزنید، در اینجا شما میتوانید به قدم زدن در دبی مارینا بپردازید، از غرفه های صنایع دستی برای خرید سوغات دیدن کرده، یا به خرید و صرف غذاها و نوشیدنی های خوشمزه در کافه ها و رستوران های مختلف بپردازید. در این بین نیز میتوانید برای تماشا یک غروب زیبا به طبقه 35 هتل هیلتون دبی جمیرا رفته و منظره زیبایی از غروب خورشید را که با همراه آسمان خراش های انبوه به وجد آورده است را تماشا کنید.

در این مکان رستوران ها، بار ها و کافه های مختلفی برای یک شب نشینی فوق‌العاده وجود داشته که چند تا از آنها عبارتند  از: Frankie’s Italian Bar & Grill، Twenty 10، Eggspectation Restaurant ، Wagamama.، Blaze Burgers

مکان: جمیرا بیچ رزیدنس

زمان: دوشنبه تا جمعه 10:00 الی 23:00: شنبه و یکشنبه 10:00 الی 24:00

شب ها در دبی کجا بریم؟

اقامتگاه ساحلی جمیرا و مارینا دبی

آپ‌توون بار(Uptown Bar)

از بهترین مکان های که میتوانید برای تفریحی هیجان انگیز در 24 ساعت شبانه روز به آن مراجعه کنید Uptown Bar دبی بوده که مکانی زیبا در پشت بام دبی است که در طبقه 24 هتل 5 ستاره جمیرا بیچ قرار گرفته است. چشم انداز زیبایی از شهر همراه با موسیقی جاز زمینه ساز قراری عاشقانه و دونفره است.

مکان: ام سقیم دبی، جاده ساحلی جمیرا، هتل جمیرا بیچ، طبقه 24

زمان: 17:00 الی 2:00 بامداد

شب ها در دبی کجا بریم؟

آپ توون بار

رصدخانه السادیم(Al Sadeem Observatory)

آسمان و ستاره های برای بیشتر افراد جذاب و دیدنی هستند و یکی از بهترین تجربه ها برای افرادی که عاشقشان هستند تماشای آنها در یک رصدخانه پیشرفته همراه با تجهیزات به روز و مدرن است؛ خوب رصدخانه السادیم در دبی دقیقا همان جایی است که میتوانید یک شب به یاد ماندنی را همراه با دیدن ستارگان سپری کنید. این رصدخانه در سال 2016 افتتاح شده و دارای تلسکوپ ها به روز و پیشرفته همراه با چادرها و آتشی باشکوه بوده که شبی خاطره‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

مکان: فاصله 153 کیلومتری دبی، ابوظبی، الثوبه، رصدخانه السادیم

زمان: سه‌شنبه، پنجشنبه و شنبه 18:00 الی 4:00 صبح

شب ها در دبی کجا بریم؟

رصدخانه السادیم

دبی سفید (White Dubai)

اگر که هنوز هم مکان مورد نظر خود را جهت سپری کردن شب در دبی پیدا نکرده‌اید پیشنهاد میکنیم تا سری به White Dubai که یک بار شبانه و فوق‌العاده در دبی بوده که میتوانید برای شبی پر جنب و جوش و جذاب آن را در نظر داشته باشید.

مکان: پشت بام میدان مسابقه

زمان: تنها روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 11:00 الی 3:00 صبح

شب ها در دبی کجا بریم؟

دبی سفید

پارک موضوعی موشن گیت(Motiongate Dubai)

از مکان های که هم برای بزرگسالان جذاب است و هم کودکان پارک موشن گیت دبی بوده که یک شهربازی جذاب در دبی بوده که دارای تم هالیوودی میباشد که در خود نیز بخشی از پارک ها و استراحتگاه های دبی را جای داده است. همچنین که در این پارک چند وسیله بازی وجود داشته که میتوانید به امتحان آنها مشغول شوید.

مکان: خیابان شیخ زاید

زمان: شنبه تا چهارشنبه 14:00 الی 10:00؛ پنجشنبه و جمعه 2:00 الی 23:00

شب ها در دبی کجا بریم؟

پارک موضوعی موشن گیت

دهکده جهان دبی (Global Village Dubai)

برای تجربه کردن فرهنگ دبی پیشنهاد میکنیم تا سری به دهکده جهانی دبی بزنید، همچنین که میتوانید به انجام فعالیت های شبانه و جذاب در آنجا بپردازید، از خوراکی های سنتی دبی امتحان کرده و سوغات سنتی و صنایع دستی مورد نیاز خود را خریداری کنید. گفتنی است که در این دهکده رویدادهای فرهنگی متنوع و برنامه های گوناگونی نیز برای بازدیدکنندگان اجرا میشود که میتواند بسیار سرگرم کننده باشد. همچنین که این دهکده چند تا از بهترین کافه های دبی را نیز در خود جای داده است.

مکان: جاده شیخ محمد بن زاید

زمان: 10:00 الی 18:00

شب ها در دبی کجا بریم؟

دهکده جهان دبی

سخن آخر

در انتها باید بگوییم که دبی شهری است فعال و پر جنب و جوش که در هر زمان که بخواهید میتوانید به انجام تفریحات و فعالیت های سرگرم کننده‌ای که میتواند شما را به وجد بیاورد بپردازید، در این مطلب نیز تلاش کردیم تا شما را با چند تا از این سرگرمی ها آشنا کنیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *