دبی سلام
0

راهنمای خرید سیم کارت در دبی

راهنمای خرید سیم کارت در دبی
بازدید 123

راهنمای خرید سیم کارت در دبی

یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی برای انسان امروزه تلفن همراه بوده؛ ارتباطات تلفنی در عصر امروز چه به دلایل سرگرمی یا کاری تبدیل به امری مهم و ضروری شده است.

از همین رو نیز خرید سیم کارت در دبی تبدیل به یکی از دغدغه های مسافران تور دبی شده است. از آنجایی که این شهر مدرن تبدیل به یکی از مقاصد محبوب گردشگری خارجی در بین مسافران ایرانی شده، این سوال برای مسافران دبی پیش می‌آید که چطور میتوان سیم کارت دبی تهیه کرد؟ از کجا باید سیم کارت دبی بگیریم؟ و یا شرایط گرفتن سیم کارت دبی چیست؟

چرا که یکی از مهم ترین کارها برای مسافران به محض رسیدن به دبی خرید سیم کارت و استفاده از تلفن همراه خود برای کارهای شخصی و ارتباطات تلفنی و مجازی؛ به همین خاطر نیز در این مقاله از مجله گردشگری دبی سلام قصد داریم تا پاسخ این سوال ها را به شما بدهیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

چطور سیم کارت دبی بخریم؟

بهترین سیم کارت در دبی چیست؟ برای داشتن اینترنت پر سرعت و مناسب در دبی کجا بریم؟ چه اپراتورها و سیم کارت های در دبی وجود دارد؟ مدارک لازم جهت خرید سیم کارت در دبی چیست؟ امکان استفاده از سیم کارت ایرانی در دبی وجود دارد؟ و….

اینها سوالاتی است که مسافران و گردشگرانی که عازم شهر دبی هستند به دنبال یافتن پاسخ آنها هستند؛ اگر که در بینشان سوالات شما نیز وجود دارد س تا انتها این مقاله همراه دبی سلام برای یافتن پاسخ آنها بمانید.

راهنمای خرید سیم کارت در دبی

خرید سیم کارت در دبی

اپراتورهای تلفن همراه در دبی

بهترین گزینه برای برقراری تماس و استفاده از اینترنت در دبی خرید و استفاده از سیم کارت اپراتورهای دبی است؛ با استفاده از سیم کارت های دبی علاوه بر آنکه در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد بلکه از اینترنت پرسرعت و و تخفیف های خوب مکالمه در نظر گرفته شده میتوانید بهره ببرید.

گفتنی است که کیفیت سرویس های اینترنت و مکالمه نیز با خرید این سیم کارت ها به مراتب بهتر است استفاده از رومینگ اپراتور های ایرانی است.

مدارک مورد نیاز و شرایط خرید سیم کارت دبی نیز بسیار ساده بوده و مراحل فعال سازی آن نیز به مراتب راحت تر، در کل میتوان گفت که در سفر به دبی مشکلی از بابت سیم کارت تلفن همراه و استفاده از آن نخواهید داشت.

در ادامه با اپراتورهای معتبر و مهم تلفن همراه دبی آشنا خواهید شد.

اپراتور اتصالات :

اغلب مسافران که به دبی سفر میکنند برای خرید سیم کارت در دبی به سراغ اپراتور اتصالات  که یکی از دو اپراتور اصلی کشور امارت که به علت داشتن هزینه و تعرفه های ارزان قیمت خود بسیار محبوب است میروند.

اپراتور اتصلاات امارات سرویس ها و خدمات خوبی را در اختیار مسافران در دبی قرار میدهد و علاوه بر آنکه تقریبا در همه جای دبی پوشش و آنتن دهی خوبی را همراه دارد بلکه از قیمت های مناسب و تعرفه های اقتصادی و ارزانی نیز برخوردار است. همچنین که این اپراتور از اینترنت پرسرعت نیز پشتیبانی میکند.

برای خرید سیم کارت اتصالات در دبی کافی است تا به نمایندگی های آن که در سطح شهر وجود دارند مراجعه کنید و یا در فروشگاه های معتبر دبی اقدام به تهیه این سیم کارت کنید.

بسته های اعتباری این اپراتر نیز در اغلب فروشگاه های دبی موجود بوده و در قیمت های مختلفی اعم از 500، 200، 100، 50 و 25 درهم قابل تهیه است؛ اپراتور اتصالات  به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه دبی کد های دستوری مختلفی را نیز جهت سهولت کاربران عرضه کرده که برای مثال کد دستوری #140* کد اطلاع از فعال سازی سیم کارت و ثبت آن در شبکه بود و جهت افزایش اعتبار نیز بعد از خرید اعتبار میتوانید با کد #120*pin* اعتبار خود را افزایش دهید.

اپراتور دو موبایل:

از دیگر اپراتورهای تلفن همراه دبی، اپراتور دو موبایل یا  DU Mobile بوده که مانند اپراتور اتصالات  از تعرفه های و خدمات ویژه ای برخوردار است.

بسته های پر سرعت این اپراتور از قیمت های خوبی برخوردار بوده و از تمام سرویس های اینترنتی نیز پشتیبانی میکند؛ با داشتن سرویس دهی و آنتن دهی بالا خیالتان در سفر به دی راحت خواهد بود. اپراتور دو موبایل سیم کارت های خود را در قالب دو طرح متفاوت به خریداران سیم کارت در دبی ارائه میدهد؛ سیم کارت توریست پلن و طرح سیم کارت در قالب پرداخت در لحظه؛ سیم کارت توریست پلن دارای اعتباری 90 روزه بوده که تا 200 مگابایت اینترنت رایگان و 20 دقیقه مکالمه بین المللی به مدت 7 روز دارد و قیمت سیم کارت توریست پلن دو موبایل برابر با 75 درهم است. شما میتوانید با پرداخت 5 درهم و شماره گیری کد دستوری #135* اعتبار سیم کارت توریست پلن خود را افزایش دهید.

قیمت سیم کارت های طرح پرداخت در لحظه برابر با 55 درهم بوده و دارای 20 دقیقه مکالمه  بین المللی رایگان 1 روزه است.

راهنمای خرید سیم کارت در دبی

خرید سیم کارت در دبی

تفاوت اپراتورهای تلفن همراه دبی

با توجه به  مطالب پیشین دریافتیم که برای خرید سیم کارت در دبی دو انتخاب خوب از دو اپراتور متفاوت امارات با سرویس های دهی مناسب داریم.

اما برای انتخاب بهتر از بین آنها نیاز است تا به تفاوت های آن دو توجه کرده و مورد مناسب خود را انتخاب کنیم.

تفاوت های سیم کارت ها ار میتوان در قیمت پایه سیم کارت نرخ تعرفه های اینترنت و مکالمه آنها دانست؛ در کل اما نخستین تفاوت اپراتورهای تلفن همراه دب یکه قابل توجه است، پوشش دهی آنها است.

اپراتور اتصالات  در این موضوع دارای پوشش دهی و آنتن دهی گسترده تری به نسبت اپراتور دو موبایل است.

از سمتی دیگر در رابطه با حجم بسته های اینترنتی اپراتور تلفن همراه اتصالات  بسته های متفاوت و متنوع تری به نسبت اپراتور دو موبایل عرصه میکند که شامل انواع بسته های روزانه، ماهانه و هفتگی است.

از سوی اپراتور دو موبایل بسته های خود را به صورت حجمی ارائه میدهد که دارای حجم بالاتر و قیمت کمتر به نسبت اپراتور اتصالات  هستد.

حال شما میتوانید با در نظر گرفتن این تفاوت ها سیم کارت مناسب خود را برای خرید سیم کارت در دبی انتخاب کنید.

نکات تکمیلی خرید سیم کارت در دبی

برای خرید سیم کارت در دبی همانطور که گفته شد نیاز به مدارک خاصی ندارید و به راحتی میتوانید از بین دو اپراتور معروف دبی اقدام به تهیه سیم کارت دبی کرده و از امکانات و خدمات آنها که شامل سرویس دهی خوب، تعرفه های اینترنت و مکالمه مناسب استفاده کنید. در انتها مقاله چند نکته ساده که دانستن آنها خالی از لطف نیست را به شما ارائه کرده‌ایم.

– برای خرید سیم کارت در دبی ارائه اصل و کپی پاسپورت یا ویزا اقامتی دبی به متصدیان فروش کفایت میکند.

– سیم کارت های خریداری شده از اپراتور های دو موبایل و اتصالات  از آخرین استفاده خود تا مدت 9 ماه اعتبار دارند.

– تعرفه هر یک از اپراتور ها برای استفاده از دیتای همراه برابر با 1 درهم به ازای یک مگابایت است.

– جهت خرید بسته از اپراتور اتصالات  کد #170* و اپراتور دو موبایل کد #135* را شماره‌گیری فرمایید.

جهت اطلاع از باقیمانده موجودی سیم کارت اتصالات  کد #121* و اپراتور دو موبایل کد #135- را شماره گیری فرمایید.

– دیتاهای خریداری شده در دبی در 66 کشور و به مدت 30 روز اعتبار دارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *