دبی سلام
0

بهترین کلاب های دبی

بهترین کلاب های دبی
بازدید 245

بهترین کلاب های دبی

اگر که قصد سفر به دبی را دارید و به دنبال برنامه ریزی سفر خود به بهترین نحو ممکن هستید و پایه خوشگذرانی و تفریح، بهتر است تا پیش از سفر با چندتا از بهترین کلاب های دبی آشنا شوید. دبی یکی از شهر های کشور امارات بوده که در حال حاضر تبدیل به یکی از پرطرفدار  ترین شهر های توریستی در دنیا شده است که مسافران و گردشگران را از سر تا سر جهان برای تجارت و تفریح به سمت خود میکشاند.

هر کسی که به دبی سفر میکند چه برای کار چه برای سفر و تفریح، حتما باید بخش از زمان خود رو به انجام تفریحات جذاب و سرگرم کننده این شهر اختصاص دهد، البته از آنجایی که انتخاب های شما بسیار زیاد هستند شاید کمی دچار سردرگمی بشوید؛ به طور کل اما تفریحات در دبی را میتوان با دسته بندی های مختلف قرار داد و انتخاب از بینشان را آسان تر کرد، تفریحات دبی را میتوان در دو دسته تفریحات روزانه و تفریحات شبانه تقسیم بندی کرد، برای مثال سفرهای سافاری، رفتن به پارک های آبی و … که میتوانید در مقالات تفریحات دبی بیشتر با آنها آشنا شوید.

در این مطلب از مجله گردشگری آنلاین  دبی سلام قصد داریم تا شما را با یکی از لوکس ترین تفریحات دبی که برای بسیاری از افراد خصوصا جوانان جذاب است و حال و هوای مختص به خود را دارد آشنا کنیم. اگر که از طرفداران تفریحات شبانه هستید بهتر است تا در ادامه همراه ما باشید تا بهترین کلاب های دبی آشنا شوید.

کلاب وایت دبی

کلاب وایت در دبی از معروف تین و شناخته شده ترین کلاب های شبانه این شهر بوده که از ویوی بسیار زیبای شهر و آسمان خراش های دبی برخوردار است؛ همچنین که این کلاب سه سال پیاپی به عنوان بهترین کلاب دبی معرفی شده و از برنامه موسیقی بی نظیری برخوردار است؛ حضور خوانندگان مطرح دنیا از دلایل محبوبیت این کلاب بوده.

اگر قصد رفتن به این کلاب را دارید باید dress code این کلاب که لباس کلاسیک است را رعایت کنید.

آدرس: میدان مسابقه، پشت بام میدان مسابقه

لازم به ذکر است که کلاب وایت دبی در بعضی از شب ها دارای ورودی بوده در برخی از شب بدون پرداخت ورودی و با رزرو میز میتوانید از رفتن به این کلاب لذت ببرید.

بهترین کلاب های دبی

کلاب وایت دبی

کلاب کاوالی دبی

کلاب کاوالی دبی یکی از کلاب های لوکس و شیک این شهر محسوب میشود که در هتل Fairmont دبی قرار دارد؛ علاوه بر کلاب رستوران این مجموعه نیز با همین نام مشغول سرویس دهی به مهمان خود هستند و به خاطر موسیقی متفاوت، محیط لوکس و جذاب و دکوراسیون مدرنی که دارند، بین مسافران و گردشگران تور دبی بسیار مشهور است. در دکوراسیون این کلاب از لوستر های شیک و بزرگی که متعلق به برند سواروسکی است استفاده شده که باعث ایجاد فضای بسیار متفاوت و زیبا شده است؛ علاوه بر کوکتل ها و نوشیدنی های خوشمزه و متنوع میتوانید همزمان از طعم بی نظیر غذاهای بین المللی رستوران این کلاب نیز استفاده کنید.

سبک موسیقی این کلاب گسترده بوده و میتوان به هیپ هاپ، الکترونیک و جز که توسط دی جی های مشهور و مطرحی برگزار میشود اشاره کرد؛ همچین اگر جلسات و یا مهمانی ها خاصی را در برنامه خود داشته باشید، کلاب کاوالی میتواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

آدرس: خیابان شیخ زاید

کلاب آرمانی پرایو دبی

در این کلاب میتوانید از موسیقی و اجرای زنده‌ای که بهترین دی جی های بین المللی مشغول انجام‌شان هستند برای داشتن شبی خاطره انگیز و به یاد ماندنی لذت ببرید. این کلاب لوکس که در برج خلیفه دبی قرار دارد از جمله کلاب های تجملاتی و شیک دبی بوده که برای ورود به آن نیاز است تا حتما سبک کلاسیک را برای لباس پوشیدن خود انتخاب کنید؛ همچنین که همراه خود مقدار زیادی نیز پول داشته باشید!

از جمله تفریحات این کلاب میتوان به شوی آتش بازی، نمایش های سیرکی و شوی رقص اشاره کرد که بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند. گفتنی است که هزینه رزرو میز و ورودی کلاب آرمانی پرایو دبی به صورت جدا محاسبه میشوند.

آدرس: برج خلیفه، لابی هتل آرمانی  

کلاب بیلیونر دبی

یکی دیگر از بهترین کلاب های دبی که میزبان بسیاری از افراد مشهور است کلاب بیلیونر دبی بوده که تفریحات بسیاری همچون نورپردازی های جذاب، نمایش های ویژه، موسیقی و … را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این کلاب با داشتتن تراسی بزرگ همراه با ویو برج خلیفه و با داشتن رستورانی لوکس میتوان انتخابی مناسب برای داشتن شبی به یاد ماندنی و جذاب برای شما و همراهنتان باشد. گفتنی است قبل از رفتن به این کافه نیاز دارید تا اقدام به رزرو میز خود کنید.

باید اضافه کرد که هزینه رزرو میتواند در روز های خاص و مناسبت تغییر کند.

آدرس: بلوار برج خلیفه، هتل تاج

بهترین کلاب های دبی

کلاب بیلیونر دبی

در آخر

باید در نظر داشته باشید که سن قانونی برای ورود به کلاب های دبی 21 سال بوده و بهتر است تا همراه خود مدراک شناسایی داشته باشید.

همچنین پیشنهاد میکنیم تا مقداری پول نقد نیز همیشه همراه خود داشته باشید؛ باید اضافه کرد که بعضی از کلاب های دبی دارای محدودیت عکاسی هستند، برای همین پیش از انداختن هرگونه عکس و فیلم اجازه بگیرید.

در آخر باید گفت که ساعات کاری کلاب های دبی از عصر تا ساعات اولیه صبح یعنی در حدود 3 الی 4 صبح بوده که با این حال هر کلاب بسته به قوانین خود میتواند از ساعات کاری متفاوتی برخوردار باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *