دبی سلام
0

بهترین هتل های دبی برای ماه عسل

ماه عسل در دبی
بازدید 44

بهترین هتل های دبی برای ماه عسل

یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی در دنیا که مسافران و گردشگران بسیاری را مجذوب خود کرده است، شهر دبی در کشور امارات بوده که اتفاقا در نزدیکی جنوب کشور ایران قرار گرفته است و تبدیل به یکی از مقاصد محبوب در بین گردشگران ایرانی شده است. از آنجایی که این شهر مدرن و زیبا تبدیل به مقصدی محبوب شده است طبیعی است که  در آن خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری را مشاهده کنیم و از همین رو نیز صنعت گردشگری در این شهر تحولی عظیم و پیشرفتی بزرگ را همراه داشته و میتوانید در سر تا سر آن هتل ها و اقامتگاه های جذاب و بسیاری را مشاهده کنید، اما یکی از مهمترین مواردی که برای سفر هر مسافر و گردشگری با آن برخورد میکند، انتخاب محل اقامت در کشور و شهر مقصد است، خصوصا که اگر برای مراسم و یا مناسبتی خاص همچون ماه عسل تصمیم به سفر گرفته باشند؛ از این رو اگر که شما هم برای ماه عسل خود تصمیم به سفر گرفته‌اید و دبی یکی از مکان های است که در لیست شما قرار دارد، پیشنهاد میکنیم برای رزرو هتل دبی  خود این مقاله از مجله آنلاین گردشگری دبی سلام را مطالعه کنید تا با بهترین هتل های دبی برای ماه عسل آشنا شوید.                                        

معرفی بهترین هتل های دبی برای ماه عسل

دبی یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری است که بسیاری از افراد برای گردش، تفریح و یا تجارت به این شهر سفر میکنند، همچنین تبدیل به یکی از مقاصدی جذاب برای گذراندن اوقات ماه عسل زوج های است که تازه ازدواج کرده‌اند، اگر که قصد دارید تا ماه عسلی رویایی و به یاد ماندنی را برای خود و شریکتان برنامه ریزی کنید قطعا نیاز دارید تا با بهترین هتل های دبی برای ماه عسل آشنا شوید، در ادامه قصد معرفی چندتا از برترین هتل های دبی برای ماه عسل را به شما داریم پس تا انتها همراه ما باشید.

بهترین هتل های ۵ ستاره دبی

هتل فور سیزن رزورت دب

هتل فور سیزن رزورت دبی

هتل فور سیزن رزورت دبی در سال 2014 در منطقه جمیرا دبی افتتاح شد و یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی با امکانات ویژه  و جذابی است که علت محبوبیت آن در بین گردشگران تور دبی است.

در کنار امکانات رفاهی که در اقامتگاه های این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده میتوانید از تفریحات و سرگرمی های که در خارج از آن برایتان در نظر گرفته شده نیز استفاده کنید.

یکی از جذابیت های این هتل داشتن یک ساحل اختصاصی است که در هر زمان از روز که مایل بودید میتوانید خود را به ساحل اختصاصی هتل رسانده و از قدم زدن در ساحل و نشستن بر روی شن های آن لذت ببرید.

گوشه‌ای از امکانات و سرگرمی های این هتل شامل قایقرانی، ماهیگیری، مسابقه های زنده، خدمات زیبایی پوست و مو، کلاس های یوگا، استخر روباز، باشگاه تناسب اندام، صندلی ماساژ، موسیقی زنده و…  میشود. کارکنان این هتل به چندین زبان زنده دنیا مسلط هستند پس خیالتان از همراه داشتن مهمان خارجی میتواند راحت باشد؛ از دیگر نکات مثبت و مزیت های این هتل میتوان نزدیکی این هتل به مراکز گردشگری مهم دبی همچون مراکز خرید دبی مال و سیتی واک اشاره کرد که مناسب برای عاشقان خرید است.

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی در جزیره نخل جمیرا قرار گرفته که یکی از استثنایی ترین و بهترین هتل های دبی به شمار میرود؛ این هتل 5 ستاره دارای 1539 اقامتگاه بوده که در طراحی و معماری هر کدام از الگوهای اقیانوسی و عربی بهره گیری شده و دارای یک ساحل اختصاصی برای مهمانان خود است.

همچنین که برای صرف وعده های غذایی خود میتوانید از رستوران ها و غذاخوری های متعدد و گوناگونی که پذیرایی هر نوع سلیقه‌ای هستند دیدن کنید.

امکانات این هتل شاکل زمین های بازی مانند زمین تنیس و دیگر بازی های جذاب و تفریحی است که میتوانید بدون نیاز به خروج از هتل مشغول آنها شوید است.

همچنین که یکی از جذابیت های اصلی این هتل آکواریوم زیبا و بزرگی است که میتوانید به تماشای دلفین ها در آن مشغول شوید.

هتل های معروف دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل جمیرا بیچ دبی 

علت محبوبیت اصلی این هتل 5 ستاره بیشتر به علت ساحل اختصاصی آن است؛ همچنین که این هتل برای مسافران خود بلیط نامحدود پارک آبی وایلد وادی را در نظر داشته که میتواند برای گذرندان ماه عسلی هیجان انگیز گزینه‌ای جذاب به شمار برود.

هتل المها دیزرت ریزورت دبی

یکی از نکات جذاب هتل المها دیزرت ریزورت دبی وجود باغ وحشی دیدنی در محیط این هتل 5 ستاره است که برای مهمانان این هتل بسیار جالب و جذاب شمارده میشود؛ این هتل در سال 1999 ساخته شده است و یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال اقامتی رویایی و خصوصی هستند چرا که این هتل لوکس و مجلل  دارای 42 سوئیت خصوصی بوده که محیطی دنج و راحت را برای مهمانان هتل فراهم کرده و یکی از بهترین انتخاب های برای زوج های است که بریا ماه عسل به دبی سفر کرده‌اند.

هتل جی دبلیو مریوت دبی

هتل جی دبلیو مریوت دبی در نزدیکی ایستگاه مترو تجاری بیزینس بای دبی در سال 2012 تاسیس شده و یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی برای گذراندن اقامتی به یاد ماندنی به شمار میرود؛ گفتنی است که یکی از مزیت های این هتل ارائه خدمات ارزی و فکس بوده که میتوانید کارهای از این قبیل خود را بدون خروج از هتل به راحتی انجام دهید.

هتل فرمونت پالم دبی

طراحی و کیفیت این هتل از دلایل محبوبیت آن در بین گردشگران تور دبی بوده که اقامت در آن برمی گزینند؛ گفتنی است که فاصله این هتل تا دبی مال و یا مراکز گلف چندان زیاد نبوده و میتوانید با پیاده روی و گرفتن تاکسی خود را به مراکز دیدنی دبی برسانید، اما پیشنهاد میکنیم برای داشتن اقامتی راحت تر و با کیفیت تر با اجاره ماشین در دبی تضمین سفری آسان را به خود و شریکتان بدهید.

هتل های مناسب ماه عسل

معرفی هتل فرمونت پالم دبی

در آخر

تمامی هتل های که در این مقاله به معرفی آنها پرداختیم دارای ویژگی های مشترکی همچون وای فای رایگان، پارکینگ، نظافت روزانه و … هستند که بعضی از آنها در برخی از هتل رایگان نیستند و نیازمند پرداخت هزینه اضافی خواهید بود که برای اینکار بهتر است تا پیش از رزرو هتل این موارد را بررسی کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *