دبی سلام
0

بهترین باشگاه های آموزش کاراته در دبی

بهترین باشگاه های آموزش کاراته در دبی
بازدید 223

بهترین باشگاه های آموزش کاراته در دبی

در کنار اسب سواری یکی از تفریحات و رشته های ورزشی محبوب در دبی، کاراته بوده که در بین بزرگسالان و کودکان از محبوبیت خوبی برخوردار است. با ظهور ورزش های رزمی در قرن بیستم بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری و انجام این ورزش ها شدند؛ کاراته نیز از جلمه ورزش های رزمی است که هم دفاع شخصی است هم ورزشی مناسب جهت حفظ تناسب اندام است.

مزایای ورزش کاراته بسیار بوده اما در اینجا با همین دو مورد از بحث مزایای آن رد شده و به سراغ معرفی بهترین کلاس های کاراته در دبی میپردازیم، پس تا انتها این مقاله از مجله آنلاین گردشگری دبی سلام همراه ما باشید.

 بهترین کلاس های کاراته در دبی

پیش از معرفی کلاس های کاراته در دبی باید بگوییم که تمامی مربیانی که در موسسات حضور دارند همگی دارای گواهینامه های آموزشی و با تجربه بالا هستند و تمامی دانشجویان کودک و بزرگسال زیر نظر این مربیان آموزش میبینند. سالن های ورزشی گوناگونی در دبی وجود داشته که میتوانید با توجه به علاقه ورزشی خود از بین آنها اقدام به انتخاب کنید. در این مقاله قرار است تا با 12 از تا از بهترین کلاس های کاراته در بی همراه با هزینه و امکاناتشان آشنا شوید.

فیت ریپابلیک در دبی اسپورت سیتی

در مرکز فیت ریپابلیک که واقع در دبی اسپورت سیتی مبیاشد کودکان شما آموزش های را در راستایی انعطاف، چابکی، اعتماد به نفس و نظم و انضباط میبیند؛ در کلاس های کاراته نیز با تکنیک های اساسی همچون مشت زدن، دست و پنجه نرم کردن و پرتاب آشنا میشوند.

یک نکته در رابطه با مرکز فیت ریپابلیک این بوده که دراین مجموعه کلاس های کاراته تنها برای کودکان برگزار میشود، اما سایر هنر های رزمی برای بزرگسالان علاقه‌مند وجود دارد که میتواینند در آنها شرکت کنند. همچنین که فیت ریپابلیک از بهترین سالن های بدنسازی در در دبی محسوب میشود، خصوصا که اگر ساکن آپارتمان های دبی اسپورت سیتی باشید.

هزینه کلاس ها در فیت ریپابلیک از 583 درهم آغاز میشود که این میزان بسته به تعداد کلاس ها و رشته های انتخابی متفاوت است.

بهترین باشگاه های آموزش کاراته در دبی

باشگاه کارته دبی

مرکز کاراته شوتوکان در دبی

باشگاه کاراته شوتوکان یکی از شعبه های انجمن کاراته ژاپن در دبی بوده که افراد از سن 4 سال به بالا میتوانند در کلاس های این مجموعه شرکت کنند. این مجموعه دارای محیطی آرام بوده و طبق نظر مدیر باشگاه درباره کاراته، کاراته یک سرگرمی منظم است. علاوه بر یا یادگیری دگری کاراته در این مجموعه بر روی آموزش افزایش اعتماد به نفس و و نگرش مثبت در کودکان نیز تمرکز میشود که همین موضوع این مجموعه را تبدیل به بهترین مجموعه برای یادگیری کاراته در دبی کرده است.

این مجموعه دارای 11 مربی مجرب بوده و هزینه کلاس ها از 100 درهم آغاز میشود.

رنشی فیتنس در گرینز دبی

این آموزشگاه توسط استادی در حوزه تناسب اندام به نام رنشی رنجیت اداره میشود و موسسه ای تناسب اندام خانوادگی به حساب می‌آید؛ رنشی رنجیت عموما به علت سخنرانی های انگیزشی و شرکتش در رویداد های بین المللی مشهور است؛ در این مجموعه علاوه بر کاراته  رشته های کونگ فو، سوگا و رقص نیز آموزش داده میشودند. اگر در منطقه گرینز دبی زندگی میکنید باشگاه رنشی فیتنس میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. کلاس ها برای افراد 4 سال به بالا دایر هستند و هزینه شروع کلاس ها از 150 درهم میباشد.

هنر های رزمی گلدن ایگل دبی

شعار مجموعه گلدن ایگل ” یک هدف، یک تیم، یک خانواده است.” از همین جا نیز مجموعه هنرهای رزمی گلدن ایگل از تمامی دانش آموزان خود انتظار دارد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند. این مجموعه در کنار کاراته دارای کلاس های تای چی، چیگونگ و کونگ فو بوده که میتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب کنید.

موسسان این باشگاه استاد جان دووال  فرانک رانو هستند که هر دو آنها با ابوت شی یونگ شین در معبد شائولین ارتباط دارند و به همین علت نیز انتظار آنها از دانش آموزان خود بالا است. این مجموعه در سال 2010 راه اندازی شده و دو جایزه کیپ فیت اوارد شیخ محمد و جایزه وزارت امور اجتماعی دبی را کسب کرده است. اگر که در آپارتمان های موتور سیتی اقامت دارید این مرکز میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

کلاس های این مجموعه برای افراد 3 تا 5 سال و بالاتر دایر بوده و هزینه کلاس ها از 200 درهم آغاز میشود.

آکادمی نینجا دبی

در این اکادمی هم کودکان و هم بزرگسالان میتوانید به فراگیری کاراته مشغول شوند، گفتنی است کلاس های اکادمی نینجا تحت تاثیر فرهنگ هنرهای رزمی ژاپنی بوده و بسیاری از جشن های سنتی ژاپنی در این مجموعه برگزار میشود که میتواند به آشنایی بیشتر شما با کاراته کمک کننده باشد.

هزینه کلاس ها از 200 درهم آغاز میشود.

دبی پولو و اکسوترین کلاب در عربین رنچ

برای کسانی در عربین رنچز اقامت داند باشگاه دبی پولو و اکسترین کلاب گزینه ای بسیار خوب جهت آموزش کاراته در دبی بوده که دارای محیطی آرام و زیا است که با خیالی راحت میتوانید کودکان خود را جهت یادگیری کاراته در این مرکز ثبت نام کنید.

باشگاه های کاراته دبی

معری باشگاه کاراته در دبی

همچنین اگر که در موتور سیتی و دبی اسپورت سیتی اقامت دارید نیز میتوانید از خدمات این باشگاه بهره ببرید.

مرکز کاراته گلدن فالکون دبی

یکی از مجموعه های معروف آموزش کاراته در دبی مجموعه گلدن فالکون بوده که در کنار آموزش کاراته به کودکان و بزرگسالان به شما درس ها در رابطه با انضباط شخصی، دفاع شخصی و شجاعت نیز آموزش داده میشود. مربی این مربی پرادیپ است که آزمونگر اصلی کاراته در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس میباشد؛ پس باید بدانید که در کنار بهترین های قرار است تمرین کنید. کلاسهای این مجموعه برای افراد 4 سال به بالا دایر هستند.

هزینه کلاس ها از 100 درهم آغاز  میشوند.

بهترین باشگاه های آموزش کاراته در دبی

آموزش کاراته در دبی

اوشنز کید آکادمی در الکرامه دبی، مکانی مناسب برای کودکان

مجموعه اوشنز کید مناسب برای کودکان بوده چر که در این مجموعه در کنار خنده و سرگرمی کاراته را آموزش میبینند. در این کلاسها کودکان میتوانند با همسن و سالان خود ارتباط برقرار کرده و همچنین بعد از امتحان هر کمربند، گواهینامه دولتی ژاپن (JKS) را دریافت میکنند. دسترسی به این مجموعه برای کسانی که در الکرامه دبی اقامت دارند راحت بوده. افراد 4 سال به بالا میتوانند در کلاس های این مجموعه شرکت کنند؛ هزینه آغاز هر دوره از 200 شروع میشود.

تیم نوگویرا فایتینگ کلاب دبی

این مجموعه یعنی تیم نوگویرا از بهترین مجموعه های آموزش کاراته در دبی بوده چرا که دارای امکانات عالی و تیمی از مربیان اختصاصی در خود بوده؛ همچنین باید بدانید که با شرکت در کلاس های این مجموعه خود به خود قند از رژیم غذایی شما حذف خواهد شد چرا که این بهترین گزینه برای سلامتی بیشتر و خوش اندامی شما است. راه اندازان این مجموعه برادران معروف نوگویرا از اعضای مبارزان UFC هستند و از دیگر امکانات این مجموعه میتوان به بوکس، جودو، موی تای و.. اشاره کرد. گفتنی است که کلاس های کاراته تنها بری کودکان بوده و افراد 4 سال به بالا در این کلاس ها میتوانند شرکت کنند؛ همین دسترسی راحت به رشته های مختلف ورزشی یکی از مزایای زندگی در دبی است.

گروه فیتنس اکسپرینس( GFX) در بیزینس بی دبی

علاوه بر یادگیری کاراته در این مجموعه به روی یادگیری مهارت های ضروری همچون اعتماد به نفس و رهبری نیز تمرکز میشود، همچنین باید بدانید که کودکان شما بر اساس رده سنی خود در کلاس ها شرکت داده میشوند و تمرینات مناسب سن خود را آموزش میبینند. این مجموعه مناسب برای افرادی است که در آپارتمان  های بیزینس بی دبی اقامت دارند.

هزینه شروع کلاس ها از 200 درهم آغاز میشود.

مرکز کاراته دبی

یکی از قدیمی ترین مجموعه های آموزش کاراته در دبی، مرکز کاراته میباشد که دارای بالاترین استاندارد های آموزشی در دبی میباشد. مربیان این مرکز گواهی های خود را از انجمن های معورف ژاپن و ایالات متحده دریافت کرده اند، گفتنی است که مدرس ارشد این مجموعه اشرف حسین بوده که  دارای گواهینامه از انجمن های معتبر ژاپن، آمریکا و بریتانیا است. افراد 5 سال به بالا میتوانند در کلاس های این مجموعه شرکت کنند.

مرکز کاراته گلدن فیست دبی

مرکز کاراته گلدن فیست فعالیت خود را از سال 1993 آغاز کرده و تبدیل به مرکزی با تجربه و قدیمی در حوزه آموزش هنرهای رزمی در دبی شده است. این مرکز دارای 15 شعبه در امارت بوده و کلاس های را نیز دارد که در فضای آزاد برگزار میشوند. اداره این مجموعه به عهده رنشی رانجیت بوده که همراه با تیم مربیان مجرب خود به آموزش بزرگسالان و کودکان مشغول هستند. با توجه به شرایط زندگی در دبی چنانچه بانوان مایل به یادگیری خصوصی کاراته باشند میتوانند در کلاس های خصوصی این مرکز آموزش ببیند. افراد بالای 5 سال میتوانند در کلاس های این مجموعه شرکت کنند.

هزینه کلاس های انی مجموعه نیز از 150 درهم آغاز میشود.

سخن آخر

ورزش کردن یکی از ارکان اصلی است که در سلامت روح و جسم شما نقش مهمی را ایفا میکند، در این مقاله از دبی سلام شما را با 12 مورد از بهترین باشگاه های کاراته دبی آشنا کردیم امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *