دبی سلام
0

با اقامت امارات به کدام کشور ها میتوان سفر کرد؟

با اقامت امارات به کدام کشور ها میتوان سفر کرد؟
بازدید 129

با اقامت امارات به کدام کشور ها میتوان سفر کرد؟

مدت زمان بسیاری است که دبی تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین مقاصد مهاجرتی در دنیا شده و سالانه بسیاری از گردشگرانی که به قصد سفر و یا تجارت به این شهر اماراتی سفر میکنند به خاطر وجود امکانات رفاهی متعدد و امکانات تفریحی بسیار در کنار اقتصاد پویا و رو به رشد آن تصمیم به مهاجرت به این شهر مدرن عربی میگیرند.

از آنجایی که تقاضای مهاجرت به این کشور به علت شرایط و تسهیلات در نظر گرفته شده برای ساکنین آن مناسب و جذاب بوده؛ افزایش یافته و مهاجران در تلاشند تا از طریق یکی از راه های مهاجرتی مانند خرید ملک در دبی اقامت این کشور را دریافت کنند.

در کنار امکانات رفاهی لوکس و بسیاری که در امارات وجود دارد یکی از مواردی که جلب توجه بسیاری از مهاجران دبی را به خود جلب کرده است، سفر به کشور های مختلف جهان با اخد اقامت دبی بوده که برای بسیاری از افراد امتیازی ویژه و جذاب محسوب میشود؛ در این مقاله از مجله آنلاین گردشگری دبی سلام قصد داریم تا به بررسی این سوال که با اقامت امارات به کدام کشور ها میتوان سفر کرد؟ پاسخ دهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

مجوزی برای سفر به کشورهای جهان با اقامت دبی

شاید جالب باشد که بدانید با داشتن اقامت کشور امارت میتوانید به اکثر کشورهای جهان به راحتی سفر کنید؛ پاسپورت امارات یکی از قوی ترین پاسپورت های دنیا بوده که به وسیله آن میتوانید به 174 مقصد جذاب دنیا بدون نیاز به داشتن ویزا آن، سفر کنید که در جدول مقابل میتوانید لیست این مقاصد را مشاهده بفرمایید:

قاره

آفریقا

آمریکا

آسیا

اروپا

خاورمیانه

اقیانوسیه

کارائیب

 

 

مصر

آرژانتین

چین

مونته نگرو

بحرین

نائورو

آروبا

 

کشور

سنگال

برزیل

اندونزی

آلبانی

کویت

جزایر کوک

کوبا

 

سودان

شیلی

قزاقستان

بلغارستان

سوریه

کیریباتی

باربادوس

 

جمهوری آفریقای مرکزی

کاستاریکا

مالزی

سوئد

ارمنستان

پلنزیای فرانسوی

جمهوری دومینیکن

 

مراکش

مکزیک

فیلیپین

پرتغال

گرجستان

تونگا

کراکو

 

تونس

پرو

تایلند

نروژ

لبنان

فیجی

گرانادا

 

مالی

اروگوئه

سنگاپور

هلند

عربستان

وانوتو

سنت لوسیا

 

بوتسوانا

کلمبیا

قرقیزستان

اتریش

اردن

جزایر سلیمان

سنت وینستن

 

چاد

اکوادور

هنگ کنگ

قبرس

قطر

کالدونیای نو

دومنیکا

 
   

امتیازات اقامت امارات برای سفر های خارجی

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید شرایط متفاوت برای دارندگان پاسپورت دبی و کسانی است که به عنوان مهاجر اقامت دبی را دارند؛ بدین صورت که شهروندان رسمی امارات برای سفر به برخی از کشورها نیازی به تهیه ویزای کشور مربوطه را ندارند و برای برخی از کشورها نیز میبایست تا اقدام به تهیه ویزایی خاص کنند؛ اما مهاجرنی که به اشکال گوناگون اقامت دبی را دارند با داشتن گردش حساب بانکی قابل قبول و ارائه آن میتوانند به راحتی ویزای کشورهای خارجی که در جدول قبل ذکر شده‌اند را دریافت کند؛ به گفته‌ای دیگر اقامت دبی سفرهای خارجی را آسان تر و پروسه روند دریافت ویزا را سریعتر میکند.

راه های دریافت اقامت دبی چگونه است؟

مهاجرت به دبی و اقامت در این شهر مدرن از موضوعاتی است که برای بیشتر افراد وسوسه انگیز و جذاب قلمداد میشود؛ شروع یک زندگی متفاوت در یکی از مدرن ترین شهر های جهان مطمئنا گزینه‌ای چالش برانگیز برای افراد خواهد بود؛ اما راه های دریافت اقامت دائم دبی چیست؟ چطور میتون اقامت دبی را گرفت؟ یا روش دریافت اقامت دبی چیست؟ سوالاتی است که در مرحله اول برای مهاجران دبی پیش خواهد آمد؛ برای اینکه به طور جامع و کامل در رابطه با نحوه دریافت اقامت دبی اطلاعات کسب کنید پیشنهاد میکنیم تا مقاله روش های اقامت در دبی را مطالعه بفرمایید؛ در ادامه میتوانید با راه های دریافت اقامت دبی به طور خلاصه آشنا شوید؛

– اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت

– اخذ اقامت دبی از طریق سرمایه گذاری ملکی

– اخذ اقامت دبی از طریق سرمایه گذاری در مقاصد خاص

– اخذ اقامت دبی از طریق تحصیل

– اخذ اقامت دبی از طریق ویزای کار دبی

با اقامت امارات به کدام کشور ها میتوان سفر کرد؟

راه های دریافت اقامت دبی چگونه است؟

امتیاز انتخاب دبی برای اقامت

بدون شک دبی یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در دنیا شناخته میشود که روز به روز در حال ارتقا و پیشرفت در تمامی زمینه ها بوده که رشد و روند صعودی سریع آن توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است؛ از جاذبه های دیدنی آن و امکانات تفریحی گرفته تا بخش سرمایه گذاری و امکانات رفاهی، دبی تبدیل به یکی از آینده دارترین شهرهای دنیا شده که مقصد مهاجرتی بسیاری از سرمایه‌گذارن و افرادی است که به دنبال زندگی راحت تر و بهتر هستند. در کنار برخورداری از امتیاز سفر آسان به کشورهای مختلف جهان شاید بد نباشد تا نگاهی به دیگر دلایل مهاجرت به دبی بی‌اندازید:

دبی؛ شهری امن

از مهمترین و شاید اصلی ترین دلایلی که افراد دبی را برای زندگی انتخاب میکنند، امنیت بالایی است که در هر ساعت از شبانه روز و هر جای این شهر وجود دارد و شما با خیالی راحت میتوانید هر زمان از روز بدون دغدغه به رفت و آمد در شهر بپردازید.

معافیت های مالیاتی

از اصلی ترین دلایل مهاجرت افراد به دبی خصوصا صاحبان کسب و کار، معافیت های مالیاتی و تسهیلاتی است که کشور امارات برای شهروندان خود در نظر گرفته به گونه‌ای که مبلغ مالیات این کشور در ازای میزان درآمد شما برابر با صفر درصد میباشد و نبود مالیات در دبی اصلی ترین علت مهاجرت سرمایه‌دارن به دبی به شمار میرود.

زیرساخت منحصر به فرد

همانطور که میدانید دبی یک شهر مصنوعی بوده اما با این حال دارای بزرگترین و بهترین ساختمان های دنیا در خود است و این موضوع نیز به واسطه وجود زیر ساخت های عالی این شهر ممکن و میسر شده که روزانه نیز شاهد افزایش تعداد ساختمان های لوکس آن هستیم.

زیبای در دل صحرا

از نکات اقلیمی جذاب در رابطه با دبی فاصله دریا تا صحرا در این شهر بوده که این امکان را به گردشگران و ساکنانان دبی میدهد تا به صورت همزمان از هردو این مکان های طبیعی دیدن کنند.

مرکز رویدادهای جهانی

به سبب توجه بسیار بالای که به این شهر و کشور اماراتی در سطح جهانی میشود، دبی تبدیل به یکی از مراکز مهم برای فعالیت های بسیاری در دنیا شده است.

تنوع غذایی بی‌نظیر

به سبب چند ملیتی شدن دبی در سال ها اخیر و ادغام فرهنگ های دیار مختلف میتوانید علاوه بر آنکه با فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شوید بلکه از غذاها و خوراک محلی آنها نیز لذت ببرید که این موضوع نیز به خاطر وجود بی شمار رستوران ها و غذاخوری های بین المللی در این شهر است.

بهشتی برای خریداران

اما جذاب ترین موضوعی که دبی را در بین گردشگران بسیار محبوب کرده‌ است، خرید کردن است؛ نه تنها خرید پوشاک و لوازم مصرفی دیگر از برند های لوکس و مطرح جهانی بلکه میتوانید از امکانات خرید اقساطی ملک در دبی نیز بهره‌مند شوید که خود پیشنهادی وسوسه انگیز است!

در آخر

دبی شهر فرصت ها است و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا و اگر که شما هم قصد دارید تا بیشتر با این شهر اماراتی آشنا شوید؛ پیشنهاد میکنیم تا با مجله آنلاین گردشگری دبی سلام برای اطلاع از اخبار و حوادث این شهر عربی همراه شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *