دبی سلام
0

باشگاه های اسب سواری دبی

باشگاه های اسب سواری دبی
بازدید 229

باشگاه های اسب سواری دبی

اسب سواری از تفریحات و سرگرمی های مورد علاقه مردم دبی و امارات بوده و اگر که چند صباحی را در دبی گذرانده باشید از اهمیت اسب سواری در فرهنگ مردم دبی با خبر هستید. همچنین این موضوع را نیز به سادگی از روی جام جهانی دبی و مسابقات برگزار شده در میدان و اسب سواری در سواحل و پارک های دبی میتوانید مشاهده کنید.

چنانچه عازم دبی هستید و یا در دبی زندگی میکنید و به دنبال یادگیری اسب سواری هستید در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین دبی سلام قصد داریم تا به شما چند تا از بهترین مجموعه های سوارکاری در دبی را معرفی کنیم. همچنین لازم به ذکر است که در این مجموعه ها کلاس های آموزش سوارکاری هم برای مبتدیان و هم برای افراد با سابقه و تجربه سوارکاری وجود دایر میباشد.

گفتنی است که کلاس های سوارکاری تنها مختص کودکان نبوده و دوره های آموزش سوارکاری بزرگسالان نیز وجود دارد.

در این مقاله لیست قیمت کلاس ها نیز برای شما تهیه شده است که البته باید در نظر داشته باشید که قیمت ها با توجه به سطح دوره و کلاس انتخابی متغیر و متفاوت خواهند بود.

بهترین کلاس های اسب سواری دبی

در ادامه مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین کلاس های اسب سواری در دبی آشنا کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

مرکز سوارکاری امارات در دبی؛ تایید شده توسط انجمن سوارکاری انگلستان

نخستین موردی که به آن پرداخته‌ایم مرکز اسب سواری امارت بوده که تنها مرکز مورد تایید انجمن سوارکاری در انگلستان میباشد. در این مرکز با وجود مربیان مجرب و زبده و امکانات عالی به زودی میتوانید در حرفه اسب سواری جایگاه ایده آلی را برای خود کسب کنید. گفتنی است که در این مرکز کلاس های مختلفی در سطوح مختلف برگزار میشود که هزینه کلاس اسب سواری برای کودکان هر یک جلسه 126 درهم و برای پنج جلسه 550 درهم میباشد؛ کلاس های بزرگسالان نیز هر یک جلسه 165 درهم و هر پنج جلسه 775 درهم است.

الجیاد اصطبل، مدرسه سوارکاری قدیمی در دبی

مرکز الجیاد اصطبل همانطور که از نامش پیدا است دارای اصطبل های است که برای افراد علاقه‌مند به اسب سواری است. مرکز الجیاد اصطبل سابقه طولانی در حرفه اسب سواری داشته و دارای تاییدیه از سوی فدراسیون سوارکاری امارات میباشد. الجیاد اصطبل در صحرای رزرونیچر السیاه السلام واقع شده و به دریاچه الکوادرا نیز نزدیک است.

به همین منظور نیز کلاس های اسب سواری در محیط طبیعی برگزار میشوند که بسیار متفاوت و هیجان انگیز خواهد بود. هزینه کلاس های برای همر جلسه در تعطیلات آخر هفته 200 درهم بوده و در روز های عادی هفته 160 درهم میباشد. همچنین الجیاد اصطبل تجهیزات مورد نیاز اسب سواری را نیز به فروش میرساند.

مدرسه اسب سواری الحبتور، اصطبل های اندلسی در دبی

در باشگاه استراحتگاه چوگان سواری الحبتور میتوانید بهترین کلاس های برگزار شده در دبی که توسط مدرسه سوارکاری الحبتور برگزار میشود را پیدا کنید. این مدرسه دارای محوطه‌ای زیبا همراه با اصطبل های به سبک اندلس است که دارای دو میدان نورگیر بوده که فضای بسیاری را در اختیار دانش آموزان جهت یادگیری اسب سواری به بهترین نحو ممکن توسط مربیان مجرب و صبور این مجموعه قرار داده است. کلاس های در دو دسته گروهی و خصوصی برای بزرگسالان و کودکان برگزار میشود و چنانچه که در اسب سواری با تجربه هستید میتوانید در کلاس های ویژه این مجموعه که شامل اسب دوانی در پیست و دوره های صحرانوردی است، شرکت کنید.

باشگاه های اسب سواری دبی

اسب سواری در دبی

نکته جالب در رابطه با مدرسه الحبتور وجود تورهای ثابتی است ک در آنها به شما نحوه مراقبت از اسب ها را آموزش میدهند که یک تور لذت بخش یک جلسه ای برای کودکان نیز محسوب میشود. هزینه کلاس های گروهی برای کودکان 200 درهم و کلاس های خصوصی 430 درهم میباشد. کلاس های اسب سواری گروهی برای بزرگسالان نیز هر جلسه 230 درهم و هر جلسه کلاس خصوصی 475 درهم است.

مرکز سوارکاری دزرت پالم؛ محبوب ترین و بهترین کلاس اسب سواری در دبی

دزرت پالم مرکزی ایده آل برای تمامی افراد با هر سطح از تجربه اسب سواری بوده که از محبوب ترین آموزشگاههای اسب سواری در دبی محسوب میشود. 45 اسب دست چین شده که مستقیم از انگلستان آورده شده‌اند، زمین های تمرین سرسبز برای اسب دوانی از جمله نکات جذاب این مدرسه سوارکاری است. همچنین که لازم به ذکر است که اداره این مجموعه به  عاهده تیمی از مربیان حرفه‌ای مورد تایید انجمن سوارکاری بریتانیا است. همچنین که میتوانید در طول کلاس های خود از کافی شاپ قرار گرفته در مرکز این مدرسه نیز استفاده کنید.

کلاس های برگزار شده در این مدرسه به صورت گروهی و خصوصی بوده که در ادامه به آنها پرداخته‌ایم:

– پنج جلسه 700 درهم، ده جلسه 1300 درهم (یادگیری گرفتن افسار اسب)

– پنج جلسه 1095، ده جلسه 2080 (کلاس گروهی کودکان)

– پنج جلسه 1250، ده جلسه 2370 (کلاس گروهی بزرگسالان)

– پنج جلسه 1750، ده جلسه 2310 (کلاس ویژه بزرگسالان)

مرکز اجاره اسب و شتر الظبی، مدرسه سوارکاری خاص دبی

اگر به دنبال مدرسه سوارکاری خاص در دبی هستید، مرکز اجاره اسب و شتر الظبی که در قلب الصفا 2 قرار دارد میتواند گزینه مناسب شما باشد. باید گفت این مرکز جایی مناسبی است برای افراد مبتدی؛ جهت ارتقاء سطح مبتدی به متوسط نیز در این مجموعه آموزش های در رابطه با یورتمه رفتن و قدم زدن با اسب به شما ارائه میشود. هزینه کلاس های گروهی کودکان هز جلسه 160 درهم و هر جلسه خصوصی 300 درهم بوده و کلاس های اسب سواری بزرگسالان هر جلسه گروهی 180 درهم و هر جلسه خصوصی 350 درهم میباشد.

دبی سیتی اصطبل، یکی از مجموعه ها با بهترین کلاس های اسب سواری در دبی

این مجموعه در دو موقعیت الصفا 2 و جاده کنارگذر دبی قرار گرفته است که تجربه‌ای متفاوت از سوارکاری را به شما هدیه خواهد داد. در این مجموعه دوره اسب سواری و شتر سواری 90 الی 60 دقیقه در بیابان و اسب سواری 180 دقیقه و سوارکاری یک شبه در کوهستان را  برگزار میکنند و در کنار این 3 پیشنهاد هیپوتراپی نیز از دیگر خدمات آنها است که اسب سواری را برای شما بسیار لذت بخش تر از پیش میکند. کلاس های این مجموعه هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان برگزار میشود.

اصطبل آل علی، مجموعه ای با سابقه در اسب سواری در کویر

مجموعه سوارکاری آۀ علی از دیگر مدرسه های آموزش سوارکاری در دبی بوده که میتوانید در طبیعت و صحرا به اسب سواری مشغول شوید؛ اسب سواری در بیابان یک ساعت و سی دقیقه به طول می‌انجامد که در کنار آن میتوانید در فضای داخلی ایده آل این مرکز نیز به اسب سواری مشغول شوید. گفتنی است که اگر قصد برگزاری جشن تولد را داشته باشید میتوانید از زمین بزرگ آماده شده توسط این مرکز نیز بهره ببرید. هزینه کلاس های اسب سواری 1 ساعته برگزار شده در داخل اصطبل برابر با 120 درهم است.

باشگاه های اسب سواری دبی

اسب سواری در دبی

مرکز European Equestrian Centerسبک و درس اروپایی در دبی

کلاس های آموزش این مرکز برای همه گروه و سنین مناسب بوده و ترو های سوارکاری در صحرا جهت آموزش سوارکاری برای علاقه‌مندان از جلمه کلاس های برگزار شده در این مرکز بوده؛ از جمله کلاس های این مجموعه میتوان به پرش، نمایش، درساژ و … اشاره کرد.

کلاس های مجموعه European Equestrian Center به دو صورت گروهی و خصوصی برگزار میشود. همچنین که این مجموعه در تعطیلات خاص، رویدادهای گوناگون، جشن های تولد و دیگر مراسمات به خصوص کمپ های اسب سواری را سازماندهی میکنند.

هزینه ثبت نام کودکان 250 درهم و بزرگسالان 350 درهم بوده که هزینه هر بسته متفاوت میباشد و برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است تا از وب سایت این مجموعه دیدن کنید.

باشگاه چوگان و سوارکاری دبی، مدرسه اسب سواری ایده‌آل در دبی

چه به دنبال سوارکاری آرام باشید و چه به دنبال چوگان بازی و هیجان این باشگاه بهترین گزینه برای برای شما خواهد بود چرا که بهترین کلاس های اسب سواری در دبی در این مجموعه برگزار میشود. مربیان مجرب و آموزش دیده این مجموعه به بهترین و کامل ترین شکل ممکن هر آنچیزی را که شما نیاز است تا از سواری بدانید را در اختیارتان قرار خواهند داد چه مبتدی باشید و چه بخواهید توانایی های خود را ارتقا ببخشید.

این مجموعه دارای 357 اسب بوده که توسط مربیان متخصص به خوبی تغذیه، آراسته و آموزش داده میشوند.

هزینه دوره های این مجموعه از 1800 درهم آغاز میشوند.

 انجمن سوارکاری برای افراد دارای معلولیت، از بهترین آموزشگاه ها برای کودکان در دبی

یکی از بهترین آموزشگاه های اسب سواری برای کودکان و نوجوانان در دبی این مجموعه بوده که در ابتدا با نیاز های ویژه کودکان آشنا میشوند و سپس با توجه به این نیاز ها و سطح ایشان، شروع به آموزش اسب سواری به ایشان میکنند. این کار باعث افزایش قدرت، اعتماد به نفس و انعطاف کودکان شده و آنها را سرگرم میکند؛ گروه بندی ها در این مجموعه با توجه به سن و سطح کودکان بوده و درس ها و فعالیت ها با در نظر گرفتن توانایی و سطح هر کدام از بچه ها ارائه میشود. به همین علت نیز زمان درسی ثابتی در این مجموعه وجود نداشته و ساعات فعالیت در هر هفته متفاوت خواهد بود. کلاس ها به مدت یک فصل ادامه دارند و هر دوره از اواخر ماه اکتبر تا پایان ماه آوریل برگزار میشوند. هزینه هر فصل برای کودکان 750 درهم بوده و پس از پایان دو فصل، هر جلسه 150 درهم میباشد.

اصطبل الجموح از بهترین آموزشگاه های سوارکاری دبی

از دیگر آموزشگاه های سوارکاری دبی با بهترین کلاس های اسب سواری اصطبل الجموح دبی بوده که در العویر دبی قرار گرفته است. کلاس های آموزش مختلفی از جمله لیری، فریر، کالسکه اسب، سوارکاری و استقامتی و… در این مجموعه توسط مربیان مجرب و آموزش دیده برگزار میشود.

کلاس های درس به صورت خصوصی و گروهی در دوره های مختلفی ارائه میشوند که به شکل ذیل میباشند:

– جلسات گروهی 3 تا 10 نفر 45 دقیقه 120 درهم

– یک جلسه مبتدی 45 دقیقه 2 نفر 200 درهم

یک جلسه خصوصی 45 دقیقه با اسب چماق 250 درهم

– کلاس گروهی 10 جلسه 1000 درهم

– کلاس مبتدی 10 جلسه 1600

– کلاس خصوص 10 جلسه 2000 درهم

مرکز سوارکاری وینرز، بهترین کلاس های اسب سواری دبی

این مرکز که نام خود را از مرکز سوارکاری مشرف به مرکز سوارکاری وینرز تغییر داده است، بهترین کلاس های اسب سواری در دبی را برگزار میکند که در پارک بزرگ مشرف قرار گرفته است. علاوه بر یادگیری اسب سواری میتوانید در فعالیت های مختلف این مرکز از جمله اسب سواری در جنگل و فعالیت خصوصی با 30 اسب و اسب‌چه را نیز تجربه کنید. نکته ای که باید در یاد داشته باشید این است که میبایت حواستان به خرهای موجود در مجموعه باشد که لقب فراری را دارند و ممکن است تا با سرعت زیاد به شما برخورد کنند!

هر جلسه گروهی برای کودکان و بزرگسالان 165 درهم و هر جلسه خصوصی برای کودکان و بزرگسالان 290 درهم میباشد.

در آخر  

از اینکه تا انتها این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم؛ امید است که مطالب این مقاله برای شما مفید و کارآمد واقع شده باشند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *